Beantwoord

Hoelang duurt nummerbehoud?

Reputatie 2
Ik heb een nieuwe telefoon met abbonnement en wil mijn nummer behouden hoelang duurt zoiets.

Welke nummer moet ik voor klantenservice hebben.
gr
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2018, 09:08

De informatie uit dit topic is ondertussen verouderd. In onze FAQ over nummerbehoud vind je de meest recente informatie.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
Hoi Mannie24, heb je inmiddels nummerbehoud kunnen regelen?

Als je nummerbehoud aanvraagt wordt het binnen 3 werkdagen goed- of afgekeurd door de provider van het mee te nemen nummer. Als je oude nummer een PrePaid is kan het nummer, na goedkeuring, op z'n vroegst 5 werkdagen later overgezet worden. Is het een abonnement welke niet is opgezegd, dan heb je nog een opzegtermijn van 1 maand. Nummerbehoud kan dus dan pas een maand later plaats vinden, of als het contract nog langer loopt pas op de einddatum.
Daar klopt iets niet van. Van de 5 dagen klopt er niets van. Niet bij t-mobile.
1 maand tevoren mijn 2 jaar contract afliep heb heb ik mijn abonnement bij t-mobile opgezegd. Voor de definitieve afloop van mijn contract, wou ik de nummerbehoud regelen regelen. T-mobile zei: dan moet ik nog een maand lang bij hun blijven en betalen. Eerst hebben ze dus de definitieve beeindigingsdatum aangegeven, daarna hebben ze dat eenzijdig aangepast...verlengd. Ze zeiden dat het bij de allgemene voorwaarden staat: ook als ik mijn contract al opgezegd heb, wordt de definitieve datum van beeindiging geanullerd wanner ik de nummerbehoud aanvraag, vanaf de datum van het aanvraag van het nummerbehoud, moet ik nog een maand lang bij hun blijven...lekker hè? Ze zeiden dat dit in de allgemene voorwaarden staat, echter heb ik alle 4 allgemene voorwaarden -die op hun website stond- doorgelopen, maar stond dit nergens!

Ik heb dus de informatie gekregen over de definitive einddatum van mijn contract...daarna hebben ze dit eenzijdig veranderd en met bijna een maand verlend...SUPER FIJN T-MOBILE...GA MAAR ZO DOOR...IK HOOP HET DAT STEEDS MINDER MENSEN VOOR JULLIE KIEZEN!
Reputatie 7
Badge +20
@halgyu

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Aangezien dit een openbare community is, is het niet erg verstandig privégegevens te gebruiken in openbare berichten. Daarnaast wil ik je even op onze huisregels wijzen, want je reageert hier in een topic van 5 jaar oud, met caps lock én hebt jouw bericht dubbel geplaatst. Dit is alledrie in strijd met onze huisregels, dus neem deze even op je gemak door.

Dit topic gaat op slot en het meest recente topic blijft openstaan.
Reputatie 7
Badge +20
De informatie uit dit topic is ondertussen verouderd. In onze FAQ over nummerbehoud vind je de meest recente informatie.