Vraag

Ingangsdatum bij nieuw abonnement met nummerbehoud?

• 24 september 2017
  • 2 reacties
  • 474 Bekeken

Halverwege augustus heeft mijn partner een nieuw T-Mobile-abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Het oude abonnement loopt bij KPN met einde datum contract 23-9-2017. We hadden verwacht, dat de overgang naar T-Mobile per die datum zou plaats vinden. Bij de status van de aanvraag zie ik alle stappen succesvol doorlopen. Alleen de activeringsdatum van het abonnement staat nog steeds op 15-11-2017. En het KPN-abonnement blijkt ook vandaag 24-9-2017 nog steeds te lopen.
Is hier wat fout gegaan?

2 reacties

Badge +13
Beste Wieger in het weekend worden er geen nummer behoud aanvragen behandeld dit gebeurt van maandag tm vrijdag.
Als zijn contract liep tm de 23ste van september dan is de meest logische dag dat het op maandag 25 september word omgezet.

Het beste kan je morgen even contact opnemen met T Mobile of eventueel vandaag met KPN wat er mis gaat in deze?
Overigens moderators pakken hier topics met 24/48 uur op dus ook hier kom men er op terug.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo WiegerDam,

Allereerst van harte welkom op het forum!

We begrijpen goed dat je hier duidelijkheid over wil hebben. De ingangsdatum van het T-Mobile contract zou gewoon aan moeten sluiten op de einddatum van het contract bij KPN! Vreemd dat dit in jullie geval niet zo is..

Omdat het contract niet op jouw naam staat kan ik je geen inhoudelijke informatie geven over de ingangsdatum en wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik wil je daarom vragen om je partner telefonisch contact te laten opnemen met ons via 0624001200. Mocht hij of zij niet in de gelegenheid zijn om te bellen dan kan je mij ook in een privébericht het 06-nummer sturen en ter controle het adres, volledige naam en geboortedatum. Dan kan ik je wel van meer informatie voorzien!

Reageer