Beantwoord

Internet in USA

  • 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 1206 Bekeken

Ik heb een vervelende situatie. Mijn vrouw heeft een usa bundel afgesloten voor we naar New York vertrokken. Nu doet haar mobiele internet het al 2 dagen niet. Wat kunnen we doen???
icon

Beste antwoord door David 17 april 2019, 11:05

Hi @Imadtalha95,

Dat is inderdaad niet erg handig! Heeft zij via My T-Mobile al gecontroleerd of ze geen blokkades heeft geplaatst en alle facturen netjes betaald zijn? Ook dit topic is handig om door te nemen om te kijken of alles wel in orde staat.

Ik raad anders even aan om haar zelf contact op te laten nemen, via ons of een van onze andere kanalen. Aangezien het niet jouw aansluiting is mogen wij je hier namelijk niet zelf bij helpen en moet zij dit zelf doen. Ze kan bijvoorbeeld via WiFi even via Twitter, Facebook, Chat of hier op de Community een berichtje achterlaten, dan wordt dit zo spoedig mogelijk opgepakt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Imadtalha95,

Dat is inderdaad niet erg handig! Heeft zij via My T-Mobile al gecontroleerd of ze geen blokkades heeft geplaatst en alle facturen netjes betaald zijn? Ook dit topic is handig om door te nemen om te kijken of alles wel in orde staat.

Ik raad anders even aan om haar zelf contact op te laten nemen, via ons of een van onze andere kanalen. Aangezien het niet jouw aansluiting is mogen wij je hier namelijk niet zelf bij helpen en moet zij dit zelf doen. Ze kan bijvoorbeeld via WiFi even via Twitter, Facebook, Chat of hier op de Community een berichtje achterlaten, dan wordt dit zo spoedig mogelijk opgepakt!

Reageer