Beantwoord

Jammer!

Hallo,
Ik dacht goed voorbereid enkele weken geleden al mijn abonnement op te zeggen per 12 juli. Er werd mij gevraagd waarom en ik gaf aan dat ik met nummerbehoud naar een andere provider wilde gaan. Er is mij toen niet gezegd dat ik dan niet had moeten opzeggen maar gewoon nummerbehoud aan had moeten vragen bij de nieuwe provider. Daar kom ik nu pas achter via mijn nieuwe provider. Ik baal hier behoorlijk van aangezien ik er op tijd mee was en nu alsnog een maand extra aan hele hoge kosten vast zit. Jammer dat dit niet even gezegd kon worden aan iemand die jarenlang klant is geweest.

Hopelijk kunnen jullie volgende klanten wel goed inlichten.
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2018, 12:41

Hoi Marrit89,

Spijtig dat je ons gaat verlaten en dat je niet volledig bent geïnformeerd over het proces rondom nummerbehoud!

Het klopt inderdaad dat er bij de nieuwe provider nummerbehoud aangevraagd moet worden, anders wordt bij ons niet bekend dat het nummer vrijgegeven moet worden. Als ik het goed begrijp is het nu in ieder geval gelukt om nummerbehoud aan te vragen, dus dan wordt nummer op de eerst mogelijk datum overgezet naar de nieuwe provider. Naast de aanvraag hoef je hier verder niets voor te doen en gaat alles automatisch.

Mocht je hier nog vragen over hebben, of over iets anders, laat het ons gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marrit89,

Spijtig dat je ons gaat verlaten en dat je niet volledig bent geïnformeerd over het proces rondom nummerbehoud!

Het klopt inderdaad dat er bij de nieuwe provider nummerbehoud aangevraagd moet worden, anders wordt bij ons niet bekend dat het nummer vrijgegeven moet worden. Als ik het goed begrijp is het nu in ieder geval gelukt om nummerbehoud aan te vragen, dus dan wordt nummer op de eerst mogelijk datum overgezet naar de nieuwe provider. Naast de aanvraag hoef je hier verder niets voor te doen en gaat alles automatisch.

Mocht je hier nog vragen over hebben, of over iets anders, laat het ons gerust weten!

Reageer