Beantwoord

Kan het nr van een ander abonnement overgezet worden naar lopend t mobile abonnement?

Ik heb twee abonnementen en wilde graag het t-mobile abonnement behouden, maar mijn andere nummer is overal bekend. Daarom vroeg ik me af of het ook bij een lopend abonnement mogelijk was het nummer te veranderen.
icon

Beste antwoord door Raymond 22 juli 2011, 09:18

@nobodyswife
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Dat is mogelijk. Loopt het andere abonnement ook bij T-Mobile of bij een andere provider? Je kunt nummerbehoud aanvragen door mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:
- naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum;
- het telefoonnummer wat je wilt behouden + het bijbehorende simkaartnummer;
- het telefoonnummer van het T-Mobile abonnement waar het te behouden nummer naar overgezet moet worden + het bijbehorende simkaartnummer;
- van welke provider is het te behouden telefoonnummer?
- wat is de einddatum van het contract?
Houd er rekening mee dat er alleen nummerbehoud aangevraagd kan worden vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract of als de contractperiode al verlopen is.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
@sanntheman dat klopt helemaal zoals jij het beschrijft! 🙂 Mocht er nog wat onduidelijk zijn dan zie ik je berichtje graag tegemoet.
Hallo,

Zoals ik lees bij @dgr is het dus wél mogelijk om van t-mobile abonnement naar t-mobile abonnement nummerbehoud door te voeren, mits het te behouden nummer contractvrij is?

Dat is me nog onduidelijk na de info op de site...

Graag hoor ik van u!
Reputatie 5
@dgr dank voor je terugkoppeling. Ik zal je hoge cijfer doorgeven aan mijn collega welke je aan de lijn hebt gesproken. 🙂
Ik heb uw klantenservice gebeld en alles geregeld. dat is voor tmobile klantenservice echt van 1 tot 10 punten een dikke 18!!!
Bedankt.

QUOTE=dgr;1028451]Beste Raymond,

ik heb ook zoals nobodyswife bijna zelfde verzoek.
Naamelijk ik heb twee abonnementen bij Tmobile. Een is contractvrij en de andere loopt nog steeds. Ik wil contractvrij abonnement opzeggen, en die lopende abonnement behouden maar nummer vervangen met opgezegde nummer?

Bedankt voor reactie 
 [/quote]
Beste Raymond,

ik heb ook zoals nobodyswife bijna zelfde verzoek.
Naamelijk ik heb twee abonnementen bij Tmobile. Een is contractvrij en de andere loopt nog steeds. Ik wil contractvrij abonnement opzeggen, en die lopende abonnement behouden maar nummer vervangen met opgezegde nummer?

Bedankt voor reactie 

Raymond schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/nobodyswife-210429/"

Dat is mogelijk. Loopt het andere abonnement ook bij T-Mobile of bij een andere provider? Je kunt nummerbehoud aanvragen door mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:
- het telefoonnummer van het T-Mobile abonnement waar het te behouden nummer naar overgezet moet worden + het bijbehorende simkaartnummer;
Houd er rekening mee dat er alleen nummerbehoud aangevraagd kan worden vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract of als de contractperiode al verlopen is.

Reputatie 6
Badge +16
@Kim Jonkman

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Het is helaas niet mogelijk om het nummer wat verbonden is aan jouw contract mee te nemen naar een PrePaid simkaart. Dit is pas mogelijk als je contractsvrij bent. Dit houdt in dat je voorbij het eind van je contactsperiode bent. Je kan wel te allen tijde het telefoonnummer dat verbonden is aan jouw PrePaid simkaart meenemen naar een ander abonnement. Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is. 😉
Ik heb even een vraagje,

Ik heb pas geleden een prepaid sim kaartje aangeschaft..
En ik heb een abonnement op een ander nummer.

Nu wil ik graag mijn abonnement op dat prepaid kaartje over latennzetten (zodat ik dus een nieuw nummer heb)
Kan dat?

Of is het abonnement écht aan het telefoonnummer verbonden?

Groetjes, Kim Jonkman
AAh top dankjewel!!!!

+2 kudo's haha
Reputatie 7
@Arash,

Welkom op het forum!

Als je je abonnement verlengt, blijft je nummer altijd hetzelfde. Je kan je Relax naar een i-abonnement verlengen, geen probleem. Jehoeft dan verder niets te doen, alleen verlengen naar het abonnement dat je wil hebben. Hou je er wel rekening mee, dat je opgebouwde Relax tegoed vervalt als je een i-abonnement neemt.
Hoi,

Mijn huidige abbo verloopt binnenkort. Nou wil ik deze verlengen maar dan een wel een ander abonnement.
Hij gaat nu van Relax over naar een I-abonnement.
Blijft mijn nummer hetzelfde of moet ik de formulier aanvragen voor nummerbehoud?

Groeten Arash
Reputatie 6
@nobodyswife

Reageer