Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

  • 30 september 2016
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Goedendag,

Vanmorgen kreeg ik een SMS dat mijn nummerbehoud geslaagd was. Nieuwe kaart in de telefoon en klaar dacht ik. Nu werkt echter alles. Alleen als ik wil bellen krijgen zowel mijn vrouw als ik alleen een in gespreksonderwerp. Dit terwijl we in Duitsland zijn om bij diverse vrienden langs te gaan. Nu kunnen we dus niemand bereiken om een afspraak te maken!!! Slecht begin T-mobile! Hoe los ik dit zo snel mogelijk op???
icon

Beste antwoord door Issam 2 oktober 2016, 17:16

Hallo SimonZ81,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Om dit direct voor je in orde te maken heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hierin zie ik dat bij allebei de abonnementen op jouw naam een blokkade staat voor het bellen in het buitenland. Deze blokkade staat bij alle nieuwe contracten actief om fraude en misbruik bij nieuwe contracten tegen te gaan.

Om je toch toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik bij allebei de contracten de blokkade opgeheven. Als jullie je toestel één keer helemaal opnieuw starten dan zouden jullie overal gebruik van moeten kunnen maken.

Ervaar je toch problemen met het netwerk in het buitenland, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het grote buitenland topic. Hierin worden tips en instructies gedeeld om verbinding te kunnen maken in het buitenland.

Heb je verder nog vragen of verzoeken dan horen we dat natuurlijk graag van jullie. Voor nu wens ik je nog een prettig verblijf in Duitsland en hopelijk tot snel weer op het forum! :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo SimonZ81,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Om dit direct voor je in orde te maken heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hierin zie ik dat bij allebei de abonnementen op jouw naam een blokkade staat voor het bellen in het buitenland. Deze blokkade staat bij alle nieuwe contracten actief om fraude en misbruik bij nieuwe contracten tegen te gaan.

Om je toch toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik bij allebei de contracten de blokkade opgeheven. Als jullie je toestel één keer helemaal opnieuw starten dan zouden jullie overal gebruik van moeten kunnen maken.

Ervaar je toch problemen met het netwerk in het buitenland, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het grote buitenland topic. Hierin worden tips en instructies gedeeld om verbinding te kunnen maken in het buitenland.

Heb je verder nog vragen of verzoeken dan horen we dat natuurlijk graag van jullie. Voor nu wens ik je nog een prettig verblijf in Duitsland en hopelijk tot snel weer op het forum! :8

Reageer