Beantwoord

Kan nummerbehoud ook sneller?

Waarom moet nummerbehoud naar een andere provider een maand duren?
Ik ben overgestapt naar een andere provider en heb nummerbehoud aangevraagd.
Mijn huidige abonnement bij jullie loopt af op 23-7 en nu kan mijn nieuwe abo pas ingaan op 31-7.
Dus een week geen abo. Ik ga 28-7 met vakantie.
Dus zouden jullie die aanvraag kunnen versnellen zodat ik gewoon per 23-7 overstap naar nieuwe provider
?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juli 2017, 12:02

Hi Silminili,

Wij hanteren inderdaad één maand opzegtermijn en hier kunnen we niet van afwijken. Ik kan het proces dus niet versnellen. Misschien kun je voor die paar dagen een PrePaid simkaart gebruiken om alsnog online te zijn?

Jammer dat je ons gaat verlaten en wie weet tot in de toekomst. Ik wens je een fijne vakantie toe.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Silminili,

Wij hanteren inderdaad één maand opzegtermijn en hier kunnen we niet van afwijken. Ik kan het proces dus niet versnellen. Misschien kun je voor die paar dagen een PrePaid simkaart gebruiken om alsnog online te zijn?

Jammer dat je ons gaat verlaten en wie weet tot in de toekomst. Ik wens je een fijne vakantie toe.
Oké, dat is jammer. Kunnen jullie ook voor mij nakijken wat de kosten voor mijn huidige abonnement zijn als ik die een maand langer aanhoud? Om daarna pas over te stappen.
Silminili.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Silminili,

Jouw kortingen lopen sowieso nog door, dus je betaalt tot en met 31 juli hetzelfde als nu. Daar verandert verder niets aan, je krijgt alleen een iets andere factuur wanneer je over bent gestapt. Op deze pagina staat alle uitleg over de eindfactuur. Deze factuur ontvang je dus pas na de overstap.

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag!
Wij zijn pas 19-8 weer terug in Nederland, wat kan ik nu het beste doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Silminili,

Wat kan je het beste waarmee doen? Je bedoelt dat het soms problemen kan opleveren als je in het buitenland bent wanneer nummerbehoud plaatsvindt? Als je dat inderdaad bedoelt, dan zul je bij de andere provider moeten zijn. Zij moeten het nummerbehoud namelijk uitvoeren, dus zij kunnen je daar beter bij helpen.

Als wij nog iets kunnen doen, dan horen we dat van je!

Reageer