Vraag

Klacht over nummerbehoud aanvraag

T mobile is TOTAAL NIET KLANT VRIENDELIJK. Mijn moeder is 27 januari overgestapt naar T mobile, werd verzekerd dat ze niet haar oude provider Tele 2 op hoefde te zeggen. Alle stappen uitgevoerd die gevraagt werden en gegevens doorgeven. Vandaag voor de tweede keer toch €47,- afgeschreven door de Tele 2, BLIJKT HET DAT T MOBILE NOOIT HEEFT OPGEZEGD. EN DAT GEBEURD WEL VAKER VOLGENS TELE 2. Ik sprak met de klantenservice van t mobile en kreeg te horen dat dit mijn eigen schuld is omdat de gegevens niet goed waren ingevuld, er was een foutje gemaakt, de overstap service niet door ging. Hier hebben ze mijn moeder met 1 email van op de hoogte gebracht. Mijn moeder van bijna 60 heeft deze mail over het hoofd gezien en ik heb er niet op gewacht omdat nergens werd aan gegeven dat er een bevestigingsmail zou komen.
Ik ben erg teleurgesteld dat t mobile zo weinig doet voor NIEUWE KLANTEN waarempel. Iemand die voor het eerst kiest voor een bedrijf en omdat ze een mailtje mist totaal niet weet dat t mobile haar contract bij Tele 2 niet gaan op zeggen. Terwijl ze dat beloven en door haar naam en postcode te geven hadden kunnen op zeggen.
Nu is dit de tweede onaangename ervaring die we hebben met t mobile in de afgelopen maand. T mobile laat express de monteur pas komen na 14 dagen bedenktijd die je hebt bij het kopen van een product op afstand. Hier door kon mijn moeder 1 uur na het bezorgen van het thuis pakket niet Meer afzien van een jaar abonnement. Ze wilde hier vanaf zien omdat het pakket op geen enkele manier was wat de aardige persoon aan de telefoon het deed lijken. "interactieve tv" waar je je favoriete programmas terug kan kijken houdt blijkbaar in dat je van 5 zenders gemiddeld 2 programmas van die zender Kan terugkijken. Hier was ze erg teleurgesteld over omdat dit niet op deze manier verkocht werd.
Ziggo biedt bijvoorbeeld wel de 14 dagen bedenktijd nadat je het product in huis hebt. Maar t mobile biedt deze service dus niet. Dus na mooie praatjes te verkopen Kan je er niet meer van af. En dood serieus als optie geven dat ik het abonnement in 1x af kan kopen....
Ontevreden begin en nu het volgende probleem. En t mobile bewijs opnieuw totaal onklantvriendelijk te zijn en heeft geen oplossing geboden op de miscommunicatie. 5 x gehoord dat de enige informatie die er is is dat ik iets fout heb gedaan en dat was mijn verantwoordelijkheid en toen ik mij wilde uitten werd me verteld dat de verbinding verbroken zou worden!!!! Ik was rustig en teleurgesteld! Ze had er totaal geen zin in...
Stap niet over naar t mobile!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Allereerst onze excuses dat het op deze manier is gelopen. We doen er alles aan om een juiste eerste indruk te geven en je goed gevoel te blijven geven. Ik vind het daarom erg jammer dat er een naar gevoel bij jullie is ontstaan. We helpen jullie graag verder om samen tot een passende oplossing te komen.

Zou je mij in een privébericht het tijdelijke T-Mobile nummer willen sturen van je moeder, haar naam, adres, geboortedatum en het te behouden 06-nummer? Dan kijk ik wat er precies heeft plaats gevonden en hoe we dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken.

Wat betreft het T-Mobile Thuis abonnement ga ik een collega vragen om hier naar te kijken. Hij of zij zal ook in dit topic reageren. Dit zullen we dus nog even moeten afwachten.

In de tussentijd ga ik, na het ontvangen van je privébericht, natuurlijk aan de slag met het abonnement van je moeder!

Reageer