Beantwoord

Klantnummernotatie

  • 27 mei 2019
  • 2 reacties
  • 457 Bekeken

Ik wil mijn nummer meenemen naar een andere provider. Het klantnummer, zoals vermeld op de factuur, geef ik daarbij op aan de nieuwe provider. Ik krijg de melding dat het klantnummer onbekend is en daardoor de aanvraag nummerbehoud wordt geweigerd. Het klantnummer op de factuur is 1.1xxxxxxxxx
Welk klantnummer moet ik opgeven?
icon

Beste antwoord door maartenmv 29 mei 2019, 08:47

Het probleem is inmiddels opgelost. Van T-Mobile naar Hollandse Nieuwe. Ik heb de punt tussen de enen weggelaten. Toen werd het klantnummer wel herkend.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welke provider is dat? Kun je een url naar hun nummerbehoudformulier geven?
Toen ik nummerbehoud deed heb ik het klantnummer (op papier) leeggelaten.

[Afbeelding verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Het probleem is inmiddels opgelost. Van T-Mobile naar Hollandse Nieuwe. Ik heb de punt tussen de enen weggelaten. Toen werd het klantnummer wel herkend.

Reageer