Beantwoord

Mijn nummerbehoud is niet ingegaan

• 15 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 367 Bekeken

Reputatie 2
Beste,

Gisteren 14 oktober zou mijn nummerbehoud gerealiseerd worden, maar dat is niet gebeurd, ondanks een bevestiging van mijn oude provider en T-Mobile. Op de chat heb ik om hulp gevraagd, maar heb na 30 min. geen respons maar op deze manier hoop. Kan iemand mij met spoed helpen, ik heb namelijk mijn nummer nodig!
icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2016, 16:17

Hey Applehead,

Goed dat je dit aankaart, maar vervelend dat de portering van je nummer nog niet uitgevoerd is.

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw bericht ook contact hebt gehad met mijn collega Yanti. Zij heeft je hierover te woord gestaan en aangegeven dit morgen verder voor je te onderzoeken, zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ze neemt dan ook morgen weer contact met je op en heeft hier ook een reminder voor in het systeem gezet. Ik vertrouw erop dat zij dit zo spoedig mogelijk oppakt morgen.

Als er nog vragen zijn voor ons, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Applehead,

Goed dat je dit aankaart, maar vervelend dat de portering van je nummer nog niet uitgevoerd is.

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw bericht ook contact hebt gehad met mijn collega Yanti. Zij heeft je hierover te woord gestaan en aangegeven dit morgen verder voor je te onderzoeken, zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ze neemt dan ook morgen weer contact met je op en heeft hier ook een reminder voor in het systeem gezet. Ik vertrouw erop dat zij dit zo spoedig mogelijk oppakt morgen.

Als er nog vragen zijn voor ons, laat het dan gerust weten!

Reageer