Beantwoord

Na nummerbehoud niet bereikbaar in buitenland

• 22 april 2017
  • 2 reacties
  • 440 Bekeken

Ik ben met nummerbehoud overgestapt naar T-Mobile, de wissel gebeurde terwijl ik in het buitenland was. Dat blijf ik voorlopig nog, na een week heb ik nog steeds geen contact met het lokale netwerk. Ik heb via de site mijn SIM kaart al geactiveerd, waarna ik 48 uur moest wachten. Ook na deze 48 uur kan ik nog steeds geen verbinding maken met het lokale netwerk. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 24 april 2017, 09:58

Hoi P47,

Welkom bij T-Mobile! Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is. Zoals iamPuk al aangaf, raden wij nooit aan om nummerbehoud uit te laten voeren als je in het buitenland bent. Mocht er dan iets verkeerd gaan, dan kunnen we je niet de service geven die we graag zouden willen.

Overigens lijkt jouw nummerbehoud goed te zijn gegaan. Kun je aangeven in welk land je op dit moment bent? In sommige landen kun je namelijk met PrePaid geen verbinding maken met het netwerk, omdat wij daar geen overeenkomst mee hebben. Op deze pagina kun je de mogelijkheden per land bekijken. Kun je verder eens kijken in jouw instellingen of je roaming aan hebt staan? En kun je handmatig eens een ander netwerk kiezen?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi P47,

Welkom bij T-Mobile! Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is. Zoals iamPuk al aangaf, raden wij nooit aan om nummerbehoud uit te laten voeren als je in het buitenland bent. Mocht er dan iets verkeerd gaan, dan kunnen we je niet de service geven die we graag zouden willen.

Overigens lijkt jouw nummerbehoud goed te zijn gegaan. Kun je aangeven in welk land je op dit moment bent? In sommige landen kun je namelijk met PrePaid geen verbinding maken met het netwerk, omdat wij daar geen overeenkomst mee hebben. Op deze pagina kun je de mogelijkheden per land bekijken. Kun je verder eens kijken in jouw instellingen of je roaming aan hebt staan? En kun je handmatig eens een ander netwerk kiezen?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Reputatie 5
Badge +13
Heel vervelend maar waarschijnlijk zal je pas netwerk hebben als je weer in Nederland bent. Het is nooit aan te raden om het nummerbehoud te laten uitvoeren terwijl je met de sim in het buitenland bent.

Reageer