Beantwoord

Nano-simkaart met nummerbehoud nieuwe provider

• 13 november 2015
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Beste,
Ik ga overstappen naar KPN. Bij KPN heb ik al aangegeven dat ik mijn huidige nummer wil behouden. Van hun heb ik de nieuwe toestel al gekregen en ik mag hem dus vanaf vandaag gaan gebruiken met mijn huidige abonnement van T-Mobile. Echter heb ik voor de nieuwe toestel een nano-simkaart nodig. Mijn vraag is, kan ik een nieuwe nano-simkaart aanvragen bij jullie en heeft dat invloed op mijn nummer behoud? aangezien ik de aanvraag van nummer behoud heb gedaan op basis van mijn huidige simkaart.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Issam 16 november 2015, 11:20

Hoi bdhamin,

Jammer dat we je welkom heten en afscheid van je nemen in 1 bericht. Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt. Het aanvragen van een nieuwe simkaart heeft geen invloed op de nummerbehoud aanvraag als deze al is goedgekeurd. In het systeem zie ik dat de aanvraag inmiddels is goedgekeurd en dat jouw simkaart ook onderweg is. Na het ontvangen van de simkaart kan je 'm activeren via My T-Mobile.

Laat ons weten of het allemaal is gelukt. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen we je graag verder.

We wensen je alvast heel veel plezier bij je nieuwe provider! Mocht je ooit terug willen komen naar ons dan zullen we je met open armen ontvangen. 😳
Bekijk origineel

5 reacties

Jammer dat je ons gaat verlaten.
Je kan hier meer info vinden om een andere simkaart te bestellen.

Prettig weekeinde.
Dank voor je reactie. Ik heb nieuwe simkaart besteld. De nieuwe simkaart heeft verder geen invloed op reeds lopende nummerbehoud process?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi bdhamin,

Jammer dat we je welkom heten en afscheid van je nemen in 1 bericht. Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt. Het aanvragen van een nieuwe simkaart heeft geen invloed op de nummerbehoud aanvraag als deze al is goedgekeurd. In het systeem zie ik dat de aanvraag inmiddels is goedgekeurd en dat jouw simkaart ook onderweg is. Na het ontvangen van de simkaart kan je 'm activeren via My T-Mobile.

Laat ons weten of het allemaal is gelukt. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen we je graag verder.

We wensen je alvast heel veel plezier bij je nieuwe provider! Mocht je ooit terug willen komen naar ons dan zullen we je met open armen ontvangen. 😳
Beste Issam,
Bedankt voor de reactie. Ik heb de nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd.
Fijne dag nog 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bdhamin,

fijn dat het allemaal gelukt is. Mocht je ergens nog vragen over hebben trek je dan aan de bel? 🙂

Reageer