Beantwoord

NIet bereikbaar sinds nummerbehoud

• 8 december 2016
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

Ik hen afgelopen maandag met succes nummerbehoud gekregen. Sinds vanochtend kan ik niet meer bellen, ik heb vanochtend ook mijn oude telefoon met simkaart afgegeven op mijn werk. Wat is het probleem?
icon

Beste antwoord door Amy 8 december 2016, 15:05

Hi Lecram229,

Je hebt ondertussen contact gehad via de chat en mijn collega Niels gesproken. Hij heeft een blokkade voor je verwijderd en als het goed is moet alles het weer doen!

Nou heb ik zojuist jouw verbruiksstatus bekeken en ik zag op vandaag nog geen gebruik staan. Mocht het nog steeds niet werken zou je mij dan in een privébericht het simkaartnummer willen sturen waar je nu gebruik van maakt? Dan ga ik kijken hoe we je snel weer verder kunnen helpen!

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Lecram229,

Je hebt ondertussen contact gehad via de chat en mijn collega Niels gesproken. Hij heeft een blokkade voor je verwijderd en als het goed is moet alles het weer doen!

Nou heb ik zojuist jouw verbruiksstatus bekeken en ik zag op vandaag nog geen gebruik staan. Mocht het nog steeds niet werken zou je mij dan in een privébericht het simkaartnummer willen sturen waar je nu gebruik van maakt? Dan ga ik kijken hoe we je snel weer verder kunnen helpen!

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Opgelost
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lecram229,

Goed om te horen! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer