Beantwoord

Nieuw abbonement en nummerbehoud

• 5 juli 2016
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

Ik heb laatst een nieuw telefoon besteld via coolblue en hierbij meteen een abbonement afgesloten. Ook heb ik nummerbehoud hierbij aangevraagd. Alleen is het nu al 2 weken verder en zit ik nog steeds met mijn tijdelijke nummer. Op de T-Mobile site heb ik de voortgang gekeken van mijn nummerbehoud en hierbij krijg ik een melding dat er geen nummerbehoud voor het nummer is. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Amy 7 juli 2016, 09:33

Hey Ivar,

Goed dat je aan de bel trekt. Heb je zelf nummerbehoud aangevraagd via onze website? Is jouw nummer bij je vorige provider al wel contractvrij?

Het in behandeling nemen van een nummerbehoudaanvraag duurt maximaal 2 werkdagen. Wanneer deze is goedgekeurd ontvang je per sms een bevestiging. Heb je deze ook niet gehad? Aangezien je aangeeft dat jouw aanvraag niet gevonden is kun je opnieuw een aanvraag indienen op deze pagina.

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ivar,

Goed dat je aan de bel trekt. Heb je zelf nummerbehoud aangevraagd via onze website? Is jouw nummer bij je vorige provider al wel contractvrij?

Het in behandeling nemen van een nummerbehoudaanvraag duurt maximaal 2 werkdagen. Wanneer deze is goedgekeurd ontvang je per sms een bevestiging. Heb je deze ook niet gehad? Aangezien je aangeeft dat jouw aanvraag niet gevonden is kun je opnieuw een aanvraag indienen op deze pagina.

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer