Beantwoord

Nieuw abonnement en nummerportering

• 11 juli 2017
  • 4 reacties
  • 514 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuw abonnement inclusief nieuwe telefoon aangeschaft bij telfort, want mijn huidige abonnement bij t-mobile loopt op 16-7-2017 af. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Echter gaat het nieuwe abonnement pas 7-9-2017 in. Nu is mijn vraag: Kan ik nog gebruik maken van mijn huidige abonnement (en dus mijn 4g) bij t-mobile tussen deze periode ondanks het einde van het contract? En zo nee, is het dan mogelijk om er toch 1 maand of 2 maanden van mijn huidige abonnement eraan vast te plakken totdat mijn nieuwe abonnement ingaat?
icon

Beste antwoord door Hakuin 12 juli 2017, 08:31

Dan zou ik maar eens bij telfort aan de bel trekken. In principe zouden het abonnement al op 12 augustus in kunnen laten gaan met nummerportering.
Kan dat niet (wat dan vrij slordig is van telfort) loopt je tmobile abonnement door tot 7 sept en vervallen eventuele kortingen op je tmobile abonnement vanaf 16 juli tot 7 september.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als het goed is zou je abonnement door lopen tot de ingangs datum van telfort , het kan niet zo zijn dat je twee maanden zonder moet zitten . Of heb je een tijdelijk nr voor deze maanden van telfort ?
Jan Kelder: Nee, heb ik niet. Maar daarom wilde ik graag antwoord op mijn vraag hebben, aangezien telfort alles regelt. Zij regelen namelijk ook met T-mobile dat het abonnement stopgezet wordt, dus is het voor mij erg onduidelijk of dat de datum is einde van het contract of de datum van het nieuwe abonnement. Alvast bedankt!
Dan zou ik maar eens bij telfort aan de bel trekken. In principe zouden het abonnement al op 12 augustus in kunnen laten gaan met nummerportering.
Kan dat niet (wat dan vrij slordig is van telfort) loopt je tmobile abonnement door tot 7 sept en vervallen eventuele kortingen op je tmobile abonnement vanaf 16 juli tot 7 september.
Hoi mattie1998,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Beetje vreemd dat je nummerbehoud hebt aangevraagd en dat er zo'n tijd tussen zit. Je moet zeker contact opnemen met Telfort om dit goed in orde te maken. Je contract loopt af op 16 juli en als je bij Telfort hebt aangegeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud, dan moeten ze het contract laten ingaan op de dag van overzetten.

Ik zou toch maar even contact opnemen met Telfort, daar op de forum een melding maken. Succes in ieder geval!

Reageer