Beantwoord

Nieuw sim only abonnement bij andere provider (met nummerbehoud), maar oude simkaart kwijt.

• 4 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 397 Bekeken

Hallo,

Ik wilde een nieuw abonnement afsluiten bij Ben met een sim only abonnement met nummerbehoud, maar ik zie nu dat ik daar mijn oude simkaart nummer voor nodig heb. Nu ben ik die oude simkaart dus kwijt. (mobiel ook) Moet ik dan eerst mijn oude simkaart bestellen of kan dat gemakkelijker? Ik zit nu tussen twee vakanties in dus heb de tijd er niet echt voor. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door KoenM 5 augustus 2016, 11:16

Hoi Jelmerd,

Welkom op het forum!

Jammer dat je weggaat, gelukkig wel naar het zusje van T-Mobile. Ik kan helaas niet bekijken welk simkaartnummer er bij jou behoort, echter medewerkers van T-Mobile wel.

Deze zullen jou dan ook, vermoedelijk via PM, gaan benaderen voor je nummer zodat je snel kunt overstappen. Bij T-Mobile geen leuke simonly kunnen vinden?

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Jelmerd,

Welkom op het forum!

Jammer dat je weggaat, gelukkig wel naar het zusje van T-Mobile. Ik kan helaas niet bekijken welk simkaartnummer er bij jou behoort, echter medewerkers van T-Mobile wel.

Deze zullen jou dan ook, vermoedelijk via PM, gaan benaderen voor je nummer zodat je snel kunt overstappen. Bij T-Mobile geen leuke simonly kunnen vinden?

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelmerd,

Inderdaad jammer, maar Ben is ook een uitstekende provider! :)

Ik heb je zojuist in een privébericht jouw simkaartnummer toegestuurd. Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!

Reageer