Beantwoord

Nieuwe simkaart met 'oude' nummer

• 13 januari 2017
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

Dag, ik heb voor mijn dochter een abonnement afgesloten, met nummerbehoud. Het abonnement gaat 16 januari in. Nu heb ik al wel de telefoon ontvangen met een t-mobile simkaart. Echter, op deze simkaart staat niet het telefoonnummer waarvoor ik nummerbehoud heb aangevraagd. Mijn vraag is: krijg ik nog een simkaart met het nieuwe nummer of kan ik vanaf maandag de meegestuurde simkaart gebruiken en werkt deze dan automatisch met het nummer waarvoor ik nummerbehoud heb aangevraagd?
icon

Beste antwoord door Da Vinci 13 januari 2017, 18:14

Het betreft een tijdelijk nummer, op de datum van het nummerbehoud wordt het oude telefoonnummer naar deze sim-kaart geporteerd. (Had je geen nummerbehoud aangevraagd, dan was het telefoonnummer op de simkaart wel leidend.)
Bekijk origineel

3 reacties

Het betreft een tijdelijk nummer, op de datum van het nummerbehoud wordt het oude telefoonnummer naar deze sim-kaart geporteerd. (Had je geen nummerbehoud aangevraagd, dan was het telefoonnummer op de simkaart wel leidend.)
dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik zie dat Da Vinci jou van het juiste antwoord heeft voorzien. Ik heb even je gebruikersnaam aangepast, want het is niet handig om jouw mobiele nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer