Vraag

Nieuwe simkaart, zelfde nummer?

Hallo,

Ik heb een nieuw simkaartje besteld.
Maar volgens mij heb ik nu een ander nummer.
Is het ook mogelijk om een simkaartje te bestellen met hetzelfde nummer?
Want mijn andere simkaartje is weg maar ik zou graag mijn nummer willen behouden.

Mvg

4 reacties

Reputatie 6
@Emelycm

Ik zie dat je gisteren de simkaart hebt geactiveerd, hierbij worden de gegevens van jouw oude simkaart overgezet naar de nieuwe. Je behoud dus ook jouw nummer 🙂
Hoi, 
Ik heb vandaag een sony xperia gekocht en kwam erachter dat er een microsim in moet. Deze heb ik net besteld bij t-mobile. Maar ik wil ook graag mijn nummer behouden.. Ik heb het vakje met de vraag of ik mijn oude simkaart wil blokkeren juist niet aangekruisd omdat ik niet weet of ik mijn nummer wel kan behouden. 
Er is ook niet om gevraagd. heb ik het nu wel goed gedaan? 

Gr. Amanda
Hoi,
Ik heb vandaag een sony xperia gekocht en kwam erachter dat er een microsim in moet. Deze heb ik net besteld bij t-mobile. Maar ik wil ook graag mijn nummer behouden.. Ik heb het vakje met de vraag of ik mijn oude simkaart wil blokkeren juist niet aangekruisd omdat ik niet weet of ik mijn nummer wel kan behouden.
Er is ook niet om gevraagd. heb ik het nu wel goed gedaan?

Gr. Amanda
Reputatie 4
hallo amanda,

ik heb je vraag hier beantwoord. zou je je vraag in het vervolg niet overal neer willen zetten? zo blijft het forum een beetje overzichtelijk 🙂

Reageer