Beantwoord

nummer

• 18 oktober 2011
  • 5 reacties
  • 1234 Bekeken

Hallo, ik heb sinds oktober een BB abonnement, maar ik doe er niet veel mee. Nu wil ik het BB abo aan mijn zoon geven, maar wil het liefst wel mijn nummer behouden. Deze wil ik meenemen naar een andere provider voor een sim-only abo. Mijn zoon heeft een T-mobile pre-paid, kan de BB abo op zijn nummer voortgezet worden?? Wat zijn de mogelijkheden en de eventuele kosten?
icon

Beste antwoord door Roan 21 oktober 2011, 15:45

@tamanna

Het is niet mogelijk om jouw telefoonnummer over te zetten naar een andere provider voordat je huidige contract is afgelopen. Het zal dus pas mogelijk zijn om nummerbehoud met jouw telefoonnummer uit te voeren vanaf 1 oktober 2013. Zoals mijn collega al heeft aangegeven is het wel mogelijk om het nummer van je zoon over te zetten op het abonnement. Hier zitten geen kosten aan verbonden. Het abonnement blijft hierbij wel op jouw naam staan en jouw huidige nummer zal komen te vervallen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
@tamanna
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Het is wel mogelijk om het abonnement te veranderen naar zijn nummer, maar dan zal jouw 06-nummer komen te vervallen.
Dus ik kan mijn eigen nummer niet meenemen naar een andere provider begrijp ik hieruit?
En wat zijn de kosten om het abo over te zetten op zijn prepaid t-moblie nummer?
Reputatie 5
@tamanna

Het is niet mogelijk om jouw telefoonnummer over te zetten naar een andere provider voordat je huidige contract is afgelopen. Het zal dus pas mogelijk zijn om nummerbehoud met jouw telefoonnummer uit te voeren vanaf 1 oktober 2013. Zoals mijn collega al heeft aangegeven is het wel mogelijk om het nummer van je zoon over te zetten op het abonnement. Hier zitten geen kosten aan verbonden. Het abonnement blijft hierbij wel op jouw naam staan en jouw huidige nummer zal komen te vervallen.
Bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg.
Reputatie 5
@tamanna

You're welcome! 🙂