Beantwoord

Nummer behoud

• 13 februari 2019
  • 1 reactie
  • 4305 Bekeken

Goedendag
ik ben H temel sinds november 2018 klant van tmobile.ivm verblijf in buitenland reageer ik wat laat. Mijn oude nummer is niet ingevoerd in jullie systeem. Terwijl ik had doorgegen dat ik nummer behoud wilde. Graag wil ik dat mijn nummer wordt teacteveerd.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Graag zo spoedig migelijk. Ik ben niet bereikbaar voor mensen die mij willen bellen
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 februari 2019, 11:19

Hoi H. Temel,

Ik kijk graag met je mee!

Allereerst heb ik even jouw gegevens uit je berichtje verwijderd, omdat dit een openbaar forum is. Anders kan iedereen zomaar jouw telefoonnummer en adres lezen en dat moeten we natuurlijk niet hebben. ☺

Ik heb je daarnaast even een privéberichtje gestuurd met wat vragen, zodat we er samen achter kunnen komen wat ik voor je kan doen! Ik zie je reactie wel tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi H. Temel,

Ik kijk graag met je mee!

Allereerst heb ik even jouw gegevens uit je berichtje verwijderd, omdat dit een openbaar forum is. Anders kan iedereen zomaar jouw telefoonnummer en adres lezen en dat moeten we natuurlijk niet hebben. ☺

Ik heb je daarnaast even een privéberichtje gestuurd met wat vragen, zodat we er samen achter kunnen komen wat ik voor je kan doen! Ik zie je reactie wel tegemoet!

Reageer