Beantwoord

Nummer behoud zonder abonnement.

Mijn abonnement loopt in december af. Rond die tijd ben ik niet in Nederland en zal dan ook voor september 2016 niet terug komen.
U zult begrijpen dat ik graag mijn nummer wil behouden voor als ik terug kom maar dat ik geen abonnement wens zolang ik weg ben. Is het mogelijk om dit telefoon nummer tijdelijk te "parkeren" zodat als ik terug kom ik weer een nieuw abonnement kan afsluiten? Zo niet, wat zijn mijn andere opties?
icon

Beste antwoord door iamPuk 9 april 2015, 09:37

'Parkeren' is niet mogelijk.

Je zou het nummer kunnen laten omzetten naar een prepaid op einddatum.
Als je dan weer terug in Nederland bent laat je het weer omzetten naar een abonnement.

Wel dien je de simkaart minimaal 1 x in de 6 maanden te gebruiken. Anders komt het 06-nummer alsnog te.vervallen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
'Parkeren' is niet mogelijk.

Je zou het nummer kunnen laten omzetten naar een prepaid op einddatum.
Als je dan weer terug in Nederland bent laat je het weer omzetten naar een abonnement.

Wel dien je de simkaart minimaal 1 x in de 6 maanden te gebruiken. Anders komt het 06-nummer alsnog te.vervallen.
Goeie oplossing! Bedankt.
Beste,

Goede oplossing idd, maar ik heb nog een vraag.

Ik ga 1 december weg voor een ongeveer een half jaar. Ik zou daarom graag mijn nummer willen behouden voor als ik weer terug ben. Mijn abonnement laten omzetten naar prepaid is een prima oplossing. Als ik daarna mijn abonnement weer verleng kan ik dan gebruik maken van de aanbiedingen via mijn account? Of word ik dan gezien als "nieuwe klant" waardoor ik geen gebruik kan maken van de aanbiedingen?

Hartelijke groet,

Martijn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Ik zie dat je op dit moment zakelijke klant bent. In dit geval raad ik je aan met je zakelijke telefoon te bellen naar 0800-7112. Zij kunnen jou in deze veel beter adviseren dan ik dat kan. :D

Mocht je na terugkomst over willen stappen op een particulier abonnement, dan kun je dat het beste in een T-Shop regelen. Zie ook deze pagina voor meer informatie.

Mocht je meer vragen hebben, dan horen we het graag!
Thanks Jaimy, ga ik doen!

Reageer