Beantwoord

Nummer behouden

• 9 juni 2017
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Hallo,

ik heb een abbo afgesloten, een sim only met nummerbehoud. er zou een link in het bevestigingsmail staan, maar die zit er niet bij! nu kan ik op de site het pas regelen als ik een simkaartje heb van jullie. moet ik daarop wachten of kan ik het nu al doorgeven zodat ik straks niet eerst een ander nummer heb.

gr wendy
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 13:16

Hey Wendy,

Alvast welkom bij T-Mobile! 😃

Had je de e-mail niet ontvangen of stond de link er überhaupt niet in? Als ik het goed begrijp heb je dus ook nog geen simkaart van ons in huis, dat klopt? Zou je mij anders via een privébericht, via mijn profiel, de 06-nummers kunnen sturen (het tijdelijke T-Mobile nummer en het nummer dat je wilt behouden), plus ter controle jouw adres en geboortedatum. Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen!

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen, Wendy! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wendy,

Alvast welkom bij T-Mobile! 😃

Had je de e-mail niet ontvangen of stond de link er überhaupt niet in? Als ik het goed begrijp heb je dus ook nog geen simkaart van ons in huis, dat klopt? Zou je mij anders via een privébericht, via mijn profiel, de 06-nummers kunnen sturen (het tijdelijke T-Mobile nummer en het nummer dat je wilt behouden), plus ter controle jouw adres en geboortedatum. Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen!

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen, Wendy! 🙂

Reageer