Beantwoord

Nummer behouden na afloop abbonement

• 13 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 3518 Bekeken

Hoi!
Ik heb sinds eind vorig jaar een abbonnement bij TMobile lopen. Nu heb ik een tweede abbonement aangeschaft met nieuw nummer maar heb ik mijn huidige simkaart erin gedaan. Nu ben ik van plan mijn huidige abbonnement af te lossen maar ik wil graag dat nummer houden omdat ik deze gebruik. Kan dit ook? Dus mijn huidige abbo met het nummer die ik gebruik aflossen en dan dat nummer op mijn nieuwe abbo te zetten?

Ik hoor het graag!!
icon

Beste antwoord door Rosan 13 augustus 2018, 08:32

Beste, Heb je de grote koeien letters niet gelezen dat je niet je 06 nummer moet gebruiken als gebruikers naam?
Verder was het slimmer geweest om nummerbehoud aan te vragen bij het aangaan van een nieuw abo bij KPN.
Hoe lang loopt dit abo bij T Mobile nog?
Je kan je nummer bij T Mobile afkopen en laten omzetten in pre paid maar je zult eerst moeten nagaan of dat wat je wil mogenlijk is bij KPN.
Dus in een al lopend abonnement een bestaand nummer toevoegen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste, Heb je de grote koeien letters niet gelezen dat je niet je 06 nummer moet gebruiken als gebruikers naam?
Verder was het slimmer geweest om nummerbehoud aan te vragen bij het aangaan van een nieuw abo bij KPN.
Hoe lang loopt dit abo bij T Mobile nog?
Je kan je nummer bij T Mobile afkopen en laten omzetten in pre paid maar je zult eerst moeten nagaan of dat wat je wil mogenlijk is bij KPN.
Dus in een al lopend abonnement een bestaand nummer toevoegen.

Reageer