Beantwoord

Nummer behouden, van abonnement naar prepaid

• 4 januari 2016
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben al vier jaar klant van T-Mobile en heb mijn abonnement stopgezet wegens het verhuizen naar het buitenland. Toch wil ik graag mijn Nederlandse telefoonnummer behouden en daarom heb ik een 3-in-1 simkaart van T-Mobile aangevraagd om mijn NL-se nummer te behouden. Op de nieuwe sim staat een nieuwe 06. Hoe kan ik mijn eigen nummer behouden?

Alvast bedankt!

Gr,

Lotte
icon

Beste antwoord door Minty 4 januari 2016, 21:10

Hoi Lotte! Is het nummer nog wel actief? Deze moet namelijk nog wel in de lucht zijn als je het wilt overzetten op een andere aansluiting. Als het nummer nog actief is dan kun je nummerbehoud aanvragen via deze pagina. Bij de gewenste omzetdatum vul je de datum in waarop je abonnement stopt (deze moet wel niet verder dan 60 dagen in de toekomst liggen).

Is het nummer dat je wilt overzetten niet meer actief? Dat zal een T-Mobile Moderator voor je na moeten kijken of deze nog wel opnieuw geactiveerd kan worden. Houd er wel rekening mee dat hieraan kosten verbonden kunnen zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hoi Lotte! Is het nummer nog wel actief? Deze moet namelijk nog wel in de lucht zijn als je het wilt overzetten op een andere aansluiting. Als het nummer nog actief is dan kun je nummerbehoud aanvragen via deze pagina. Bij de gewenste omzetdatum vul je de datum in waarop je abonnement stopt (deze moet wel niet verder dan 60 dagen in de toekomst liggen).

Is het nummer dat je wilt overzetten niet meer actief? Dat zal een T-Mobile Moderator voor je na moeten kijken of deze nog wel opnieuw geactiveerd kan worden. Houd er wel rekening mee dat hieraan kosten verbonden kunnen zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lotte,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je naar het buitenland gaat verhuizen? Hopelijk naar een warm land? 😉 Ik zie dat Minty al het een en ander heeft uitgelegd. In het systeem zie ik dat je gisteravond al contact hebt gehad met mijn collega en dat zij nummerbehoud in orde heeft gemaakt. Op 18/1 gaat je nummer over van je abonnement naar prepaid, dus dat gaat helemaal goedkomen!

Alvast veel succes met de verhuizing en als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer