Beantwoord

Nummer naar andere provider

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een tijd geleden een sim only voor mijn dochter gekocht, op mijn naam mijn betaling mijn registratie.
Nu heeft blijkbaar maar ex dit nummer naar een andere provider gezet. Ik zeg blijkbaar want ik weet er niets van af. Nu vraag ik me wel af of iemand, al is het voor mijn dochter dit nummer zomaar kan "claimen" en bij een andere provider onderbrengen. Ik heb namelijk mijn dochter en mijn andere dochters in een groep zitten, zodat die onderling altijd elkaar kunnen bereiken.
Moet ik nu T mobile terecht om alles op te vragen?

Marco
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 mei 2018, 08:23

Hoi Marco,

Ik lees dat dit gaat om het nummer van jouw dochter. Kun je mij in een privéberichtje dat betreffende telefoonnummer en de bijbehorende adresgegevens, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer toesturen? Ik wil dan graag even kijken of ik daarop nog iets terug kan vinden. Normaal gesproken kan namelijk alleen de contractant iets wijzigen of ergens actie op ondernemen. Ik zou dit dus graag verder voor jullie uit willen zoeken!

Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en "Privébericht" te kiezen. Alvast hartstikke bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marco,

Je hebt een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Natuurlijk mag dat, ik hoor graag hoe het zit.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marco,

Ik lees dat dit gaat om het nummer van jouw dochter. Kun je mij in een privéberichtje dat betreffende telefoonnummer en de bijbehorende adresgegevens, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer toesturen? Ik wil dan graag even kijken of ik daarop nog iets terug kan vinden. Normaal gesproken kan namelijk alleen de contractant iets wijzigen of ergens actie op ondernemen. Ik zou dit dus graag verder voor jullie uit willen zoeken!

Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en "Privébericht" te kiezen. Alvast hartstikke bedankt!

Reageer