Beantwoord

Nummer niet overgezet


Ik heb twee weken terug een sim only abonnement afgesloten (had eerst t-mobile prepaid) en nu zou mijn nummer op de 29 worden overgezet maar dat is niet gebeurt. En als ik op my t-mobile inlog staat er nog gewoon dat ik prepaid heb. Wat moet ik nu doen??
icon

Beste antwoord door robinc635 3 oktober 2014, 16:06

Inmiddels.bericht gehad van t-mobile. Nummer word op de 7de overgezet. Week te laat. Maar het is beter dan niets

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels.bericht gehad van t-mobile. Nummer word op de 7de overgezet. Week te laat. Maar het is beter dan niets
Reputatie 4
@ robinc635

Welkom op het T-Mobile Forum!

Door de grote drukte op het Forum zijn we er niet aan toegekomen om jou eerder van een antwoord te voorzien, mijn excuses voor de vertraging. Fijn om te horen dat je inmiddels een reactie hebt ontvangen. Wanneer je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden - we kunnen je vragen of opmerkingen dan sneller beantwoorden! 😉

Reageer