Vraag

Nummer niet vrijgegeven nummerbehoud

• 13 januari 2016
  • 1 reactie
  • 514 Bekeken

Mijn contract verloopt 6 februari. Dit heb ik stopgezet en bevestigd gekregen per email. Tot 6 feb kan ik mijn nummer overzetten.

Dit heb ik bij hollandsnieuwe aangevraagd voor de datum 5 februari. Immers tot 6 feb betekent t/m 5 feb. Mijn aanvraag is afgewezen met als antwoord:

Volgens jouw oude provider (T-Mobile), komt dit doordat dit mobiele nummer nog niet is vrijgegeven voor nummerbehoud in verband met de opzegtermijn (maximaal 60 dagen voor het einde van het contract) bij je oude provider. Neem daarom contact op met je oude provider. Zodra je oude provider je nummer vrijgeeft, kun je een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud doen via mijn hollandsnieuwe. Wanneer u geen goedkeuring krijgt op nummerbehoud, wordt 30 dagen nadat uw bestelling is geleverd uw nummer/abonnement automatisch actief.

Nu heb ik gebeld naar de klantenservice en krijg ik als automatisch antwoord dat de datum te ver in de toekomst ligt? 5 februari is over een paar weken al en ik wil niet het risico lopen dat ik dalijk een tijd niet bereikbaar ben. Hoe nu verder? En waarom is mijn nummer niet vrijgegeven?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi beauuuxxx,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! :(

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je aanvraag is goedgekeurd voor 8 februari. Is daarmee alles naar wens? Je blijft gewoon bereikbaar dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer