Beantwoord

Nummer nog niet bekend

• 21 maart 2017
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

hallo,

ik ben sinds zaterdag 18-03-17 klant en heb nummerbehoud aangevraagd in de winkel. nu staat er dat mijn nummer nog niet bekend is bij t mobile. ik zou graag weten wanneer ik mijn abonnement kan gebruiken.

met vriendelijke groet,

Luuk
icon

Beste antwoord door Muberra 22 maart 2017, 11:20

Hoi Luuk1d,

Welkom bij T-Mobile! Leuk dat je voor ons hebt gekozen voor een nieuw abonnement. :D

Allereerst heb ik je gebruikersnaam van het forum veranderd in Luuk1d om je telefoonnummer te beschermen. Dit is een openbaar forum en wij willen voorkomen dat er privégegevens van klanten overal te zien zijn.

Zoals iamPuk aangeeft is het inderdaad zo dat providers binnen 3 werkdagen reageren op een aanvraag voor nummerbehoud. Ik heb voor je gecontroleerd hoe het met de status is en ik zie dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Eén dag voor de omzetting sturen wij je een sms ter herinnering. Als het goed is heb je een email ontvangen met de wensdatum voor het nummerbehoud. Als je niks hebt ontvangen, laat het mij dan even weten via een privébericht met je naam, adresgegevens en je geboortedatum erin.

Heb je nog andere vragen, dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Luuk, dit zal je hoogstwaarschijnlijk binnen 3 werkdagen weten.

Providers hebben 3 werkdagen de tijd om te reageren op een aanvraag nummerbehoud. Dan zal je van T-Mobile een bericht ontvangen met de status aanvraag. Is de aanvraag door je huidige provider goedgekeurd dan staat er ook de datum in wanneer je nummer wordt overgenomen door T-Mobile. Dat is dan ook de startdatum van het abonnement.
Reputatie 4
Hoi Luuk1d,

Welkom bij T-Mobile! Leuk dat je voor ons hebt gekozen voor een nieuw abonnement. :D

Allereerst heb ik je gebruikersnaam van het forum veranderd in Luuk1d om je telefoonnummer te beschermen. Dit is een openbaar forum en wij willen voorkomen dat er privégegevens van klanten overal te zien zijn.

Zoals iamPuk aangeeft is het inderdaad zo dat providers binnen 3 werkdagen reageren op een aanvraag voor nummerbehoud. Ik heb voor je gecontroleerd hoe het met de status is en ik zie dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Eén dag voor de omzetting sturen wij je een sms ter herinnering. Als het goed is heb je een email ontvangen met de wensdatum voor het nummerbehoud. Als je niks hebt ontvangen, laat het mij dan even weten via een privébericht met je naam, adresgegevens en je geboortedatum erin.

Heb je nog andere vragen, dan help ik je graag verder!

Reageer