Beantwoord

Nummer overzetten

• 25 juli 2018
  • 1 reactie
  • 3438 Bekeken

Ik kreeg vandaag een bericht van t-mobile dat mijn nummer morgen wordt overgezet. Kan ik zomaar mijn simkaart uit mijn mobiel halen, zonder dat ik data kwijt raak?
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juli 2018, 11:24

Hoi Sanneke198,

Slim dat je dit nog even navraagt!

Tegenwoordig wordt de meeste data op de telefoon zelf opgeslagen, en dus niet meer op de simkaart. Het kan wel zijn dat je jouw contacten nog op de simkaart hebt opgeslagen. Mocht je daarover twijfelen, dan kun je ervoor zorgen dat je je contacten online hebt opgeslagen, zodat je ze vervolgens weer terug kunt zetten op het toestel. Hoe je dat doet, kun je op deze pagina vinden. Je zet ze dan eerst "in de cloud" om ze vervolgens weer op te kunnen vragen.

Lukt het zo allemaal? Heb je meer vragen, laat het dan ook gerust even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sanneke198,

Slim dat je dit nog even navraagt!

Tegenwoordig wordt de meeste data op de telefoon zelf opgeslagen, en dus niet meer op de simkaart. Het kan wel zijn dat je jouw contacten nog op de simkaart hebt opgeslagen. Mocht je daarover twijfelen, dan kun je ervoor zorgen dat je je contacten online hebt opgeslagen, zodat je ze vervolgens weer terug kunt zetten op het toestel. Hoe je dat doet, kun je op deze pagina vinden. Je zet ze dan eerst "in de cloud" om ze vervolgens weer op te kunnen vragen.

Lukt het zo allemaal? Heb je meer vragen, laat het dan ook gerust even weten!

Reageer