Beantwoord

Nummer porteren van andere provider naar huidige T-Mobile abonnement

• 16 februari 2017
  • 4 reacties
  • 628 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 453 reacties
Ik heb sinds september tot volle tevredenheid een tmobileabonnement. Ik heb nog een belabonnement bij een een andere provider waarvan het contract binnenkort afloopt en ik wil waarschijnelijk dit nummer porteren naar mijn huidige unlimited abonnement.
Is dat mogelijk ( ik kon niet eerder omdat het contract van de vorige provider nog doorliep)?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 februari 2017, 09:38

Hoi Hakuin,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! 🙂 Daar word ik blij van! Ik zie dat Snotaapje je al wat meer informatie heeft gegeven (dankje!). Als jouw abonnement bij ons al loopt, kun je nog steeds een nummer van een andere provider naar jouw abonnement bij ons overzetten. Op deze pagina vind je meer informatie en kun je ook nummerbehoud aanvragen.

Mocht je ergens tegenaan lopen of nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Hakuin,

Welkom op het forum!
Nummerbehoud aanvragen kan op deze website.
Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord.

Groeten,
Snotaapje
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hakuin,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! 🙂 Daar word ik blij van! Ik zie dat Snotaapje je al wat meer informatie heeft gegeven (dankje!). Als jouw abonnement bij ons al loopt, kun je nog steeds een nummer van een andere provider naar jouw abonnement bij ons overzetten. Op deze pagina vind je meer informatie en kun je ook nummerbehoud aanvragen.

Mocht je ergens tegenaan lopen of nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We helpen je graag!
Reputatie 4
Badge +1
Snotaapje en Thalina, bedankt voor het reageren. Ik had deze vraag omdat bij een Telecom bedrijf met een K niet kon. Daar kon het alleen aan het begin van je abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hakuin,

Bij ons is dat dus wel mogelijk! 😛 Goed om te horen dat je tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht!

Reageer