Beantwoord

Nummer versneld overzetten

• 12 januari 2018
  • 1 reactie
  • 858 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb jarenlang een "slapende" abonnement bij jullie gehad (wel betalen maar weinig tot geen gebruik van gemaakt omdat ik ook een zakelijke mobiel had).

Nu heb ik een nieuwe abonnement afgesloten bij een con-collega en wil ik mijn T-Mobile nummer meenemen, ik krijg zonet een bericht dat dit akkoord is maar dat ik een maand moet wachten totdat het nummer wordt vrijgegeven..

Mijn beleefde vraag is of dit, als jarenlang trouwe abonnee en tijdige betaler op enige manier worden versneld?

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, alvast mijn dank!

Rogier
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 13:39

Hoi Rogier,

Jammer dat je ons gaat verlaten, ook al was het een "slapend" abonnement (mooie benaming overigens)!

Het is niet mogelijk om jouw telefoonnummer eerder vrij te geven, dan na één maand. Als ik dit voor je had kunnen regelen, dan had ik dat gedaan, maar in dit geval is het niet mogelijk en is er nog even geduld nodig. Hopelijk houd je het nog een maandje vol? :)

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rogier,

Jammer dat je ons gaat verlaten, ook al was het een "slapend" abonnement (mooie benaming overigens)!

Het is niet mogelijk om jouw telefoonnummer eerder vrij te geven, dan na één maand. Als ik dit voor je had kunnen regelen, dan had ik dat gedaan, maar in dit geval is het niet mogelijk en is er nog even geduld nodig. Hopelijk houd je het nog een maandje vol? :)

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer