Beantwoord

Nummerbehoud

Beste mede-forummers/moderators,

Er is al veel mis gegaan met het aanvragen van mijn abonnement en nummerbehoud. Telefoon en simkaart zaterdag ontvangen en nummerbehoud aangevraagd gelijk. Net gebeld omdat er op de site niks te vinden was over mijn nummerbehoud wat ik zaterdag had aangevraagd. De medewerker die ik net aan de lijn had zou mijn nummerbehoud regelen, nu voer ik mijn nummer in op jullie site om te kijken wat nu de status is en staat er:

Aanvraag beoordeeld

De opgegeven wensdatum voor Nummerbehoud is afgewezen door je huidige telecomaanbieder.
Wat nu?

Neem contact op met je huidige telecomaanbieder, om te achterhalen wat de eerstmogelijke datum is waarop Nummerbehoud kan plaatsvinden.
Dien vervolgens een nieuwe aanvraag in voor Nummerbehoud, onder de door jouw huidige telecomaanbieder gestelde voorwaarden.
Als je je T-Mobile aansluiting hebt aangeschaft bij een winkel, kun je de nieuwe aanvraag in laten dienen door de medewerkers van deze winkel. Neem hiervoor je huidige en je nieuwe simkaart mee.

MAAR MIJN NUMMER IS AL VAN T-MOBILE!!!!

WAT MOET IK DOEN? Ik zou graag zo snel mogelijk aan de slag willen met mijn nieuwe telefoon en mijn pre-paid beltegoed is straks helemaal op. Moet ik nu weer bellen? Voor de 3de keer over mijn nummerbehoud? Ik had verwacht omdat jullie zeggen dat het max. 5 werkdagen zou duren ik 3 juni aan de slag kon met mijn nieuwe telefoon en abonnement.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ries 31 mei 2011, 19:36

@Flying
Je intern nummerbehoud is nu goedgekeurd voor 8 juni. Ik heb je nog een privébericht gestuurd ter bevestiging.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Ik ben trouwens Pre-paid klant nu, dus heb geen abonnement lopen.
Badge +12
Hi Flying,

Dat is vaag, normaal kan je gewoon van prepaid naar abonnement.
Mogelijk was er dus wel degelijk een aanvraag en heeft de meneer die je gesproken heeft de aanvraag verwijderd.
Bedankt voor je antwoord. Dat denk ik ook... Maar ja, wat moet ik nu doen???...
Badge +12
Opnieuw nummerbehoud aanvragen bij T-mobile.
Dat is dan al voor de 3de keer...
Ik heb maar weer eens gebeld...
Badge +12
@Flying,

En wat is er nu uitgekomen?
Reputatie 5
@Flying
Ik vind het vervelend dat het intern nummerbehoud niet goed verloopt maar je hoeft voor nu niets te doen. Ik heb het nummerbehoud opnieuw erin gezet voor je met de wensdatum van 8 juni. Het is afgewezen omdat aanstaande donderdag ( 2 juni / Hemelvaart) geen werkdag is. Ik hou de aanvraag in de gaten en zal het je laten weten als deze verwerkt is.
Ik heb gebeld en ik word morgen netjes terug gebeld... wordt vervolgd.
Badge +12
@Flying,

Succes en hopelijk lukt het nu wel in 1x goed

Reputatie 5
@Flying
Je intern nummerbehoud is nu goedgekeurd voor 8 juni. Ik heb je nog een privébericht gestuurd ter bevestiging.