Nummerbehoud

Hoi
Ik krijg morgen me nieuwe samsung galaxy s2 binnen met nieuw abonnement. Echter ik heb nog een abonnement lopen bij t-mobile tot 24 augustus 2012. Mijn vraag is of ik mijn nummer kan houden of naar een t-mobile zaak moet om mijn nieuwe abonnement te laten activeren met een nieuw nummer.

3 reacties

Reputatie 6
@Jffry040
Binnen de looptijd van je huidige contract is het niet mogelijk om je nummer over te zetten naar het nieuwe abonnement. Voor je nieuwe abonnement ontvang je dus een nieuw 06-nummer. Dit 06-nummer vind je terug op het simkaartpakket.

Als je het nieuwe 06-nummer direct wilt gebruiken kun je 1 dag ná aflevering van je nieuwe telefoon een privébericht naar me sturen, zodat ik het abonnement voor je kan activeren. Je kunt hiervoor ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 06-24001200.

Als je een privébericht stuurt wil je dan daarin het nieuwe 06-nummer vermelden?
Hey
Het is een volledig nieuw abonnement. Oke bedankt voor de reactie
Reputatie 6
Jffry040 welkom je vertelt niet of je verlengd heb,, als je dat gedaan heb hou je je eigen nummer automatisch,,,anders moet je nummer behoud aanvragen bij een nieuw abonnement je kan dan bellen met 06-2400-1200

Reageer