Vraag

nummerbehoud


Op 7 juni heb ik een abonnenemt afgesloten met nummerbehoud. Bij my-t mobile staat dat het niet is aangevraagd. Wanneer wordt het nummer overgezet?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom,

Het moet eerst geaccepteerd worden door de provider.
Reputatie 6
@amgslats
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb je bestelling gecontroleerd, echter is er geen aanvraag voor nummerbehoud bekend. Ik wil dit alsnog voor je in orde maken. Wil je mij via een privébericht de volgende gegevens toesturen?
- je naam,- adres,- woonplaats en geboortedatum
- het telefoonnummer dat je wilt behouden + het huidige simkaartnummer
- bij welke provider is het nummer aangesloten?
- heb je bij de vorige provider een abonnement of prepaid? Bij abonnement vermeld ook de einddatum.
- het tijdelijke telefoonnummer + het bijbehorende simkaartnummer (bij ontvangst pakket)
Zodra ik je bericht heb ontvangen, zal ik het nummerbehoud voor je aanvragen. Je huidige telefoonnummer wordt dan omgezet naar je nieuwe abonnement. Het is ook mogelijk om deze aanvraag telefonisch te doen. Je kunt dan telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via nummer 06-24001200.

Reageer