Vraag

Nummerbehoud

• 14 juni 2011
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

Reputatie 1
Een paar weken geleden heb ik al een aanvraag ingediend omtrent het nummerbehoud. Deze was afgewezen en bij het bekijken bleek dit ook te kunnen kloppen aangezien ik iets verkeerd had ingevu.d Dus heb ik de documenten van de t-mobile site afgehaald om het opnieuw te versturen. Maar nog altijd staat er dat het is afgewezen. Het is alweer bijna een week geleden en van die week heb ik de fesstdagen en dergelijke afgehaald gezien ik er vanuit ben gegaan dat jullie die dagen gewoon vrij waren. Moet ik hieruit opnemen dat het opnieuw niet is gelukt of niet?

6 reacties

Badge +12
@Satioz,

Je kan morgen gewoon de klantenservice even bellen, die kijken het na en dienen zo een nieuwe in.
Tenzij je overstapt natuurlijk naar een andere provider.
Reputatie 1
Vandaag maar weer een gebeld, maar het lijkt erop dat het weer ergens is mis gegaan. Naja misschien dan nog maar een keer de papieren opsturen?
Badge +12
@Satioz,

van Waar naar Waar wil je nummerbehoud dan?
Reputatie 1
Vodafone->T-Mobile
Reputatie 3
Meestal krijg je bij het online afsluiten van het contract vooraf nog de keus of je je nummer wil behouden. Dit is dan een dienst die T-Mobile moet brengen, omdat jij klant wordt bij T-Mobile. Als je deze keuze niet hebt gehad, of je op een andere manier een contract bent aangegaan, zul je het toch nog eens moeten proberen via de klantenservice. Nog suc6 ermee!
Badge +12
@Satioz,

Na mijn weten moet je dit ook telefonisch kunnen doen hoor.
De mijne was eerst ook via formulier gedaan en was geaccepteerd maar mocht al eerder weg en telefonisch kon ik hem zo opnieuw laten verzenden.
Dus moet kunnen via de klantenservice.

Reageer