Beantwoord

Nummerbehoud

Reputatie 2
Ik heb op 10/5 jl. een bevestiging van T-Mobile mogen ontvangen voor mijn opzeggingsverzoek en mijn abonnement zou op 10/06 worden beëindigd en dit is dus nu ondertussen daadwerkelijk gebeurd.
Ik heb me op 13/5 aangemeld bij een nieuwe provider en aangegeven dat ik mijn oude nummer (wat ik bij T-Mobile had) wilde behouden. Dit is dus een ruime tijd voordat mijn abonnement bij T-Mobile verloopt, maar nu wordt mijn nummer volgens de nieuwe provider pas op 28/06 vrijgegeven, met het gevolg dat ik nu voor diverse problemen kom te staan. Waarom kon dit niet meteen aansluitend op het aflopen van mijn abonnement bij T-Mobile?
Ik zit nu dus in dit geval bijna 3 WEKEN zonder telefoon....en dat is toch een domper....na jarenlang klant te zijn geweest!

icon

Beste antwoord door Ries 18 juni 2011, 10:32

@Liek75
Bij een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud hoort het abonnement actief te staan tot datum overzetting.

Ik wil je bedanken voor je tijd en het gesprek.

Zoals afgesproken blijft je abonnement tot 28 juni actief staan. Zodra je nieuwe provider het nummer heeft overgenomen dan eindigt het abonnement bij T-Mobile.
Namens T-Mobile bied ik je excuses aan voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom Liek!

Kan je bij die nieuwe provider geen tijdelijk nummer krijgen dan?
Reputatie 2
Dat vind ik geen oplossing, want dan zit ik nog dat ik niet kan telebankieren ed......dat staat allemaal gekoppeld aan mijn te behouden nummer en ik snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voordat mijn nummer wordt vrijgegeven aan de nieuwe provider!
Reputatie 5
@Liek75
Bij een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud hoort het abonnement actief te staan tot datum overzetting.

Ik wil je bedanken voor je tijd en het gesprek.

Zoals afgesproken blijft je abonnement tot 28 juni actief staan. Zodra je nieuwe provider het nummer heeft overgenomen dan eindigt het abonnement bij T-Mobile.
Namens T-Mobile bied ik je excuses aan voor het ongemak!

Reageer