Beantwoord

Nummerbehoud 2 maanden na verlenging aanvragen


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb mijn T-Mobile abonnement 2 maanden geleden verlengd. Bij 88Mobile heb ik ook een abonnement (doorlopend abonnement enige jaren geleden afgesloten en nooit verlengd, dus zou opzegbaar moeten zijn) waarvan ik het nummer wil overzetten naar mijn T-mobile abonnement en daarmee ook mijn abonnement bij 88Mobile wil opzeggen.

Is dit mogelijk en hoe vraag ik dit aan?
icon

Beste antwoord door drs Chris 24 februari 2018, 15:59

https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen
Niet zelf je abonnement bij 88Mobile opzeggen, dat moet T-Mobile doen.
Dat het T-Mobile abonnement al bestaat maakt niet uit.
Zie de reacties van Hajar in deze thread:
https://forum.t-mobile.nl/nummerbehoud-429/kpn-nummer-gebruiken-voor-zakelijk-abonnement-297680/index1.html

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen
Niet zelf je abonnement bij 88Mobile opzeggen, dat moet T-Mobile doen.
Dat het T-Mobile abonnement al bestaat maakt niet uit.
Zie de reacties van Hajar in deze thread:
https://forum.t-mobile.nl/nummerbehoud-429/kpn-nummer-gebruiken-voor-zakelijk-abonnement-297680/index1.html
Dankjewel voor je reactie.

Ik ben naar de pagina voor nummerbehoud aanvragen gegaan. Daar moet ik uit een lijst met providers kiezen voor de huidige provider van het nummer dat ik wil behouden. 88Mobile staat echter niet in deze lijst. Hoe kan ik dan alsnog nummerbehoud aanvragen?

Ik ga ervan uit dat het moeten kunnen met nummers van 88Mobile, want de doen wel aan nummerbehoud.
Reputatie 2
Badge +1
Iemand die naar Simyo wilde overstappen had hetzelfde probleem.
Hij kreeg het advies KPN als provider aan te geven.
Je 06 nummer en je sim nummer zou ik wel gelijk goed doen.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/overstappen-van-88mobile-naar-simyo-met-nummerbehoud-23714

Update: Ik zie dat Simyo het KPN netwerk gebruikt, waarschijnlijk was dat de reden dat ze aanraadden KPN als provider aan te geven. In dat geval is het misschien logischer T-Mobile als provider aan te geven, 88mobile maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.
Dankjewel. Ik had inmiddels via het online-formulier op T-mobile.nl als provider 888 BV gekozen, omdat dat als zoekterm in google.nl ook 88 Mobile opleverde. Ik kreeg daarna echter de statusmelding "Het opgegeven nummer is niet in gebruik bij de opgegeven provider. Controleer je aanvraag en dien deze opnieuw in". Ik heb daarna met de klantenservice van T-mobile gebeld en die konden het zo snel niet oplossen. 88 Mobile zei de medewerkster zelf niets. Morgen wordt ik door T-mobile teruggebeld.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Keshy,

Is alles inmiddels gelukt via de klantenservice? Mocht het nog niet opgelost zijn, dan wil ik natuurlijk graag even meekijken! Onder het nummer waarmee je op deze Community bent aangemeld, kan ik niets terugvinden van het contact met ons. Zou je, in het geval je nog hulp nodig hebt, jouw geboortedatum, adresgegevens en het betreffende telefoonnummer naar mij kunnen sturen in een privéberichtje? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. 🙂
Hallo Chris en Jaimy. Ik heb gisteren bericht gehad dat het nummer per 28 maart wordt verhuisd naar mijn T-Mobile-abonnement. Als service provider staat in het statusbericht de naam " Artilium Mobile". Had ik nog nooit van gehoord, maar fijn dat het nummer nu overgezet kan worden.
Reputatie 6
Badge +17
Wat superfijn dat het is opgelost. 😃

Je bent trouwens altijd welkom op deze Community als je in de toekomst nog meer vragen hebt!

Reageer