nummerbehoud 2 nummers sim only

• 4 september 2019
  • 1 reactie
  • 1840 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedendag.

Ik heb in juni 2 sim-only abonnementen op mijn naam afgesloten bij U en deze 2 nummers zouden met nummerbehoud geporteerd worden op 26 juni. Hier heb ik ook dan 2 simkaarten voor ontvangen. Bij mijn geporteerd nummer 0644991048 is het prima verlopen maar bij het geporteerde nummer (dit zijn de behouden nummers ) wil het schijnbaar niet mogelijk te zijn om te lukken .Ik heb nu al heel wat keren gebeld met de klantenservice zowel in augustus als reeds in september en hierbij vele belminuten kwijtgeraakt omdat ik steeds zolang in de wacht wordt gezet totdat de verbinding automatisch verbreekt en zodoende heb ik dan alweer 20 belminuten en meer verloren van mijn beltegoed.( en dat meerdere malen ) Ook kan ik niet profiteren van mijn korting omdat ik het 2de nummer niet kan aanmelden zodat ik ipv 16 euro ,13.50 euro hoef te betalen en daarbij ook mijn extra 2000 mb mis loop.
Ik moet ook het abonnement bij vodafone blijven betalen omdat het nummer nog steeds niet bij jullie is.
Daarbij wil ik nog vermelden dat ik contact had met een van jullie medewerkers die zei dat het probleem bij vodafone lag. Deze heb ik gebeld en zij zeggen dat het niet aan hun ligt.Zo wordt men van het kastje naar de muur gestuurd.Nu heb ik een medewerker aan de lijn gehad die weer een nieuwe aanvraag bij de oude provider gaat doen , wat inhoud dat ik weer 1 maand moet wachten totdat de kaart bij jullie geactiveerd is. Ter herinnering…….Ik wacht al vanaf 26 Juli
Een tegemoetkoming in mijn misgelopen kortingen .zowel financieel en qua belminuten en MB’s zou hier dan wel eens een keer hartelijk welkom zijn.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Guido-1,

Allereerst welkom op de community. Ik kijk graag mee. Kun je mij hiervoor het tijdelijke 06-nummer van T-Mobile sturen (waarop jouw 06-nummer dat nu nog actief is bij Vodafone), vergezeld van je adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dank alvast!

Reageer