Beantwoord

Nummerbehoud 2x

• 23 september 2012
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Heb de volgende vraag :-

Heb een Hi abonnement wat eind November afloopt. Tevens heb ik een T-mobile abonnement wat nu al bijna een jaar loopt.

Nu wil ik graag het mobiele nummer van mijn Hi abonnement naar mijn T-mobile abonnement overzetten : hiervoor zal ik nummerbehoud aanvragen. Zover geen probleem. Maar graag zou ik ook het mobiele nummer wat nu aan mijn T-mobile hangt willen behouden en willen overzetten naar een pre-paid. Op deze manier hou ik mijn huidige 2 mobiele nummers en kan ik zakelijk van prive verkeer scheiden.
Zover ik weet vervalt bij nummeraanvraag altijd het "tijdelijke" nummer. Is het toch mogelijk dit nummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Bren1 25 september 2012, 08:48

@arnie79
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt, komt altijd het tijdelijke telefoonnummer te vervallen.
Helaas bestaat de mogelijkheid niet om het vervallen telefoonnummer dan weer op een prepaid-aansluiting te zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
@arnie79
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt, komt altijd het tijdelijke telefoonnummer te vervallen.
Helaas bestaat de mogelijkheid niet om het vervallen telefoonnummer dan weer op een prepaid-aansluiting te zetten.

Reageer