Beantwoord

nummerbehoud

• 15 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 2529 Bekeken

ik heb TM belbasis besteld en heb nu nog TM pre-paid. Ik wil nummerbehoud. In de bevestigingsmail ontbreekt de beloofde link voor nummerbehoud. Het standaard formulier vraagt om het nieuwe TM nummer. Betekent dit dat ik pas nummerbehoud kan aanvragen zodra de nieuwe sim er is? Dit is zeer onwenselijk en slechte service. Waarom kan dit niet geregeld bij aflevering?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 oktober 2018, 13:09

Hi Kroonweb,

Wat leuk dat je voor een abonnement gaat. Als je gebruik wilt maken van nummerbehoud dan heb je wel een nieuwe T-Mobile simkaart met een telefoonnummer nodig. Als het goed is heb je een simkaart ontvangen met een tijdelijk nummer. Deze kun je gebruiken om je aanvraag te voldoen. Als je deze stappen volgt dan moet het wel lukken.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kroonweb,

Wat leuk dat je voor een abonnement gaat. Als je gebruik wilt maken van nummerbehoud dan heb je wel een nieuwe T-Mobile simkaart met een telefoonnummer nodig. Als het goed is heb je een simkaart ontvangen met een tijdelijk nummer. Deze kun je gebruiken om je aanvraag te voldoen. Als je deze stappen volgt dan moet het wel lukken.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer