Beantwoord

Nummerbehoud

• 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 4058 Bekeken

Goede avond,

Gisteren (04-01-2019) was het de einddatum van mijn abonnement. Ik had ongeveer een maandje geleden een nieuwe toestel besteld en dit abonnement opgezegd. Tijdens het bestellen dacht ik dat ik voor ‘geen nummerbehoud’ had gekozen, maar dat heb ik volgens mij niet gedaan. Maar in het contract van mijn nieuwe toestel staat de nummer van de kaart die ik samen met de toestel heb ontvangen. Dus dit is nog een beetje onduidelijk voor mij.

Ik heb wel een mail ontvangen waarin staat dat ik mijn aanvraag van nummerbehoud moest voltooiten. Alleen heb ik dat niet gedaan. En hierdoor kan ik het blijkbaar nu niet meer voltooien, omdat ik geen verificatiecode ontvang wanneer ik mijn ‘oude’ nummer invoer. Komt dit doordat mijn abonnement al is verlopen?

Ook staat er in het contract van mijn nieuwe toestel dat jullie de aansluiting met een nieuwe nummer pas gaan activeren, als de nummerbehoud binnen 4 maanden niet gaat plaatsvinden.

Dus mijn vraag is; wat moet ik nu doen? En hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden? Het is nogal vaag voor mij, omdat ik niet begrijp wat het probleem precies is. Met mijn nummer wat niet meer geldig is kom ik niet ver. En met de nummer wat ik samen met het toestel heb gekregen ook niet, omdat de nummer nog niet bekend is in jullie systeem.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2019, 12:27

Hi Melekki,

Had je een ander abonnement bij ons en heb je die opgezegd? Als het abonnement is opgezegd dan kan het zo zijn dat je nummer verloren is gegaan. Kun je mij een privébericht sturen met je oude 06-nummer, huidige 06-nummer, naam, geboortedatum, adres (met postcode), en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Melekki,

Had je een ander abonnement bij ons en heb je die opgezegd? Als het abonnement is opgezegd dan kan het zo zijn dat je nummer verloren is gegaan. Kun je mij een privébericht sturen met je oude 06-nummer, huidige 06-nummer, naam, geboortedatum, adres (met postcode), en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer