Beantwoord

Nummerbehoud

• 16 januari 2019
  • 2 reacties
  • 3604 Bekeken

Hoi, afgelopen juni heb ik nummerbehoud aangevraagd en jullie zouden dat regelen inclusief KPN opzeggen. Dat laatste zou kunnen per 11 januari. Mijn contract bij KPN blijkt nu nog te lopen, mijn nummer is niet omgezet en ik ontvang met ingang van 1 oktober ook facturen van jullie. Ik betaal dus al 4 maanden dubbele abonnementskosten. Hoe kunnen we dit zsm oplossen?

Groeten, Myrte
icon

Beste antwoord door Seccie 16 januari 2019, 12:07

Hoi @Myrwes,

Wat vervelend om te lezen dat je op dit moment dubbele abonnementskosten hebt.
Heb je toen je nummerbehoud aanvroeg van T-Mobile een bevestiging sms of e-mail ontvangen?
Voor de zekerheid sluit ik even de instructies bij voor nummerbehoud.
Via de instructies kun je op de status pagina controleren wat de status is van je aanvraag.

Ik denk dat we even moeten wachten op reactie van een T-Mobile moderator, deze hebben namelijk toegang tot klantgegevens en klantdata.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Myrwes,

Wat vervelend om te lezen dat je op dit moment dubbele abonnementskosten hebt.
Heb je toen je nummerbehoud aanvroeg van T-Mobile een bevestiging sms of e-mail ontvangen?
Voor de zekerheid sluit ik even de instructies bij voor nummerbehoud.
Via de instructies kun je op de status pagina controleren wat de status is van je aanvraag.

Ik denk dat we even moeten wachten op reactie van een T-Mobile moderator, deze hebben namelijk toegang tot klantgegevens en klantdata.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Myrwes,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud aanvraag van mei 2018 is afgewezen, omdat je abonnement bij KPN nog doorliep. Vervolgens heb je gister opnieuw nummerbehoud aangevraagd en die is geaccepteerd voor 15/02/2019. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂

Reageer