Beantwoord

Nummerbehoud

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1707 Bekeken

Hoi Ik heb een t-mob simkaart gekocht om mijn KPN / Telfort nummer tevervangen door t-mobile nr.
Ik wil mijn oude kpn nummer behouden echter krijg het niet voor elkaar omdat KPN / Telfort Abbonement
per 5 januari was afgelopen en de sim kaart ineeens niet meer is geregistreerd op het netwerk.
Kan daardoor de t-mob sms omzet code niet ontvangen!

Een idee hoe dit op te lossen. KPN wil natuurlijk dat ik het abo verleng maar dat wil ik niet.

M. vr Gr Brend
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 24 februari 2019, 01:17

Je KPN abonnement loopt gewoon door (en wordt dan maandelijks opzegbaar) tenzij jij het hebt opgezegd. In dat laatste geval valt je nummer vrij. Je dient dus je KPN nummer NIET zelf op te zeggen, maar T-Mobile dat te laten doen door bij de aanvraag van je T-Mobile abonnement nummerportering te kiezen. KPN zal dan met een maand wettelijke opzegtermijn je nummer vrijgeven aan T-Mobile.
Aangezien je aangeeft dat KPN je abonnement al heeft afgesloten, zou je KPN moeten contacten of ze je abonnement met hetzelfde nummer nog kunnen activeren, zodat jij op de juiste manier kunt overstappen naar T-Mobile.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Je KPN abonnement loopt gewoon door (en wordt dan maandelijks opzegbaar) tenzij jij het hebt opgezegd. In dat laatste geval valt je nummer vrij. Je dient dus je KPN nummer NIET zelf op te zeggen, maar T-Mobile dat te laten doen door bij de aanvraag van je T-Mobile abonnement nummerportering te kiezen. KPN zal dan met een maand wettelijke opzegtermijn je nummer vrijgeven aan T-Mobile.
Aangezien je aangeeft dat KPN je abonnement al heeft afgesloten, zou je KPN moeten contacten of ze je abonnement met hetzelfde nummer nog kunnen activeren, zodat jij op de juiste manier kunt overstappen naar T-Mobile.

Reageer