Beantwoord

Nummerbehoud 5x mislukt

Hallo t-mobile,

Ik probeer al sinds 17 april 2018 mijn nummer van AH mobiel naar t-mobile over te zetten. Inmiddels al 5 keer geprobeerd en 5 keer mislukt. Enige reactie van de helpdesk is "probeer het nog een keer". Probleem is elke keer aan de kant van t-mobile.

Ben het onderhand zat en heb de automatische incasso stopgezet, want jullie snappen ook wel dat ik niet ga betalen voor een abonnement waar ik niets mee kan.
icon

Beste antwoord door Yvonne06 31 mei 2018, 10:48

Hoi Hajar,

Goed nieuws, het is gelukt! Ontzettend bedankt voor je hulp en de hulp van je collega's.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvonne,

Wat jammer dat het verwerken van nummerbehoud niet goed gaat. Ik zie dat je momenteel niet bent aangemeld via My T-Mobile en dus kan ik niet met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN?

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je een PM gestuurd.
Hoi Hajar,

Goed nieuws, het is gelukt! Ontzettend bedankt voor je hulp en de hulp van je collega's.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvonne,

Super dat het is gelukt! Als je in de toekomst weer vragen hebt, dan kun je zeker weer bij ons terecht! Ik wens je voor nu een mooi weekend toe! 🙂

Reageer