Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag

Ik heb nummerbehoud aangevraagd afgelopen vrijdag maar heb nog steeds geen bericht gekregen dat deze aanvraag verwerkt wordt. Ook de status van de aanvraag staat nog steeds op 'niet in behandeling'.
Is de aanvraag nu in behandeling? Of moet ik het opnieuw online doorgeven?
icon

Beste antwoord door Amy 17 september 2015, 17:16

Hey Stenheck,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's via de chat. Je nummerbehoud is ondertussen goedgekeurd door je huidige telecomaanbieder en op 16 oktober zetten we je nummer over naar T-Mobile. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Stenheck,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's via de chat. Je nummerbehoud is ondertussen goedgekeurd door je huidige telecomaanbieder en op 16 oktober zetten we je nummer over naar T-Mobile. 😉
Mijn man 2 maanden bezig nummerbehoud aangevraagd .maar nu toe afwezig status .Mobiel nummer
Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is afgewezen, omdat het opgegeven telefoonnummer en simkaartnummer niet bij elkaar horen volgens je huidige provider.
Vandaag ook weer ander manier aangevraagd .wat status nu?ik zie blijve zelfde ?wat is reden nu zeggen teke ons?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sanjethara,

Vervelend dat het niet lukt om nummerbehoud aan te vragen.

Ik zie inderdaad dat er veel aanvragen zijn geweest en dat deze allemaal afgewezen zijn. Dit komt de laatste twee keer doordat het opgegeven telefoonnummer niet in gebruik is. Daarvoor klopte het telefoonnummer en het nummer van de simkaart niet.

Het is belangrijk dat je bij de 3 vakjes onder 'Je huidige aansluiting' de gegevens invult van het telefoonnummer wat je mee wilt nemen. Ook het simkaartnummer moet het nummer zijn wat jouw man nú gebruikt.

In de 2 vakjes onder 'Je T-Mobile aansluiting' komen dan de nieuwe gegevens. Deze kun je op de nieuwe simkaart vinden.

Als dit niet duidelijk is kun je mij die gegevens dan in een privébericht toesturen? Ik zal het nummerbehoud dan voor je verwerken. 🙂 Je stuurt een privébericht door op mijn foto te klikken en daar staat de button 'Privébericht'.

Reageer