Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag annuleren

• 7 juni 2017
  • 3 reacties
  • 342 Bekeken

Ik heb bijna een jaar geleden een aanvraag gedaan voor nummerbehoud en kreeg afgelopen week de reactie dat de aanvraag goedgekeurd is. Echter heb ik overal mijn nieuwe (tijdelijke) nummer al ingevoerd en wil dus afzien van de aanvraag en mijn huidige nummer houden. Ik heb geprobeerd de aanvraag te cancellen via de website van TMobile maar dit lukte niet. Is er nog een andere manier om er vanaf te zien?
icon

Beste antwoord door Sam- 9 juni 2017, 11:41

Hoi joooooolie,

Leuk om je hier te zien. Welkom op het forum!

Heb je inmiddels de mogelijkheid gehad om telefonisch contact op te nemen met onze vriendelijke collega's? We helpen je graag verder!

Het is niet mogelijk om 1 jaar van tevoren nummerbehoud aan te vragen, je kan namelijk maximaal 60 dagen van te voren de aanvraag doen. Het is mij daardoor niet helemaal duidelijk wat er precies heeft plaatsgevonden. Ook op het nummer waarmee op je op het forum bent ingelogd zie ik geen aanvraag. Zou je de situatie kunnen toelichten, mits je niet je antwoord al hebt gekregen van één van onze vriendelijke collega's.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi joooooolie,

Leuk om je hier te zien. Welkom op het forum!

Heb je inmiddels de mogelijkheid gehad om telefonisch contact op te nemen met onze vriendelijke collega's? We helpen je graag verder!

Het is niet mogelijk om 1 jaar van tevoren nummerbehoud aan te vragen, je kan namelijk maximaal 60 dagen van te voren de aanvraag doen. Het is mij daardoor niet helemaal duidelijk wat er precies heeft plaatsgevonden. Ook op het nummer waarmee op je op het forum bent ingelogd zie ik geen aanvraag. Zou je de situatie kunnen toelichten, mits je niet je antwoord al hebt gekregen van één van onze vriendelijke collega's.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bedankt, dan doe ik dat even.
Reputatie 4
Badge +4
Je zou even telefonisch contact kunnen opnemen met de klantenservice. Toen bij mij het nummerbehoud een paar jaar geleden mis ging doordat mijn oude provider een aantal zaken niet zo handig deed, heeft de medewerker van de telefooncentrale mij snel geholpen met het annuleren van het nummerbehoud. 🙂

Reageer