Beantwoord

Nummerbehoud aanvragen met lopend contract

• 27 juni 2016
  • 2 reacties
  • 631 Bekeken

Ik heb een abonnement bij een andere provider en wil graag het nummer aldaar porteren naar T Mobile om dan mijn nummer van T Mobile om te wisselen. Dus ik wil het nummer dat ik nu bij T Mobile heb laten vervallen, en het geporteerde nummer van die andere provider gaan gebruiken.
Mijn vraag is nu, of dit mogelijk is. :8
icon

Beste antwoord door Amy 28 juni 2016, 08:22

Hey Willem,

Wanneer het nummer bij de andere provider is vrijgegeven kun je gewoon nummerbehoud aanvragen. Het nummer dat je nu gebruikt komt dan inderdaad te vervallen. :)

Op deze pagina lees je meer informatie over nummerbehoud en kun je direct nummerbehoud aanvragen.

Laat je ons weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

nummer van je andere provider kun je omzetten mits je een nieuw contract neemt bij t-mobile
(wel contractsvrij bij andere provider) is het een prepaid kan je hem zo om laten zetten.
andere contract zou je dan op moeten zeggen bij t-mobile (mits contractsvrij met maand opzegtermijn)
Reputatie 7
Badge +15
Hey Willem,

Wanneer het nummer bij de andere provider is vrijgegeven kun je gewoon nummerbehoud aanvragen. Het nummer dat je nu gebruikt komt dan inderdaad te vervallen. :)

Op deze pagina lees je meer informatie over nummerbehoud en kun je direct nummerbehoud aanvragen.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer