Beantwoord

nummerbehoud abbonnement --> prepaid

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gister is mijn abbonnement bij T-Mobile verlopen, en ik heb dit abbonnement niet verlengd omdat ik terug wil naar prepaid. Daarom heb ik enkele dagen daarvoor een prepaid simkaart besteld en deze ook ontvangen. Daarnaast heb ik nummerbehoud aangevraagd, en dit is goedgekeurd. Ik heb de nieuwe simkaart zojuist geïnstalleerd, maar ik heb nu op die simkaart een nieuw nummer, in plaats van mijn oude nummer. Hierdoor is ook mijn abbonnement nog niet opgezegd, terwijl ik las dat dat bij nummerbehoud automatisch gebeurt. Is er iets wat ik kan doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rosan1 3 januari 2015, 15:57

Je heb nu voor een iets wat lastigere weg gekozen want ipv zelf een pre paid sim kaart aan te vragen had je je abonnement om kunnen laten zetten naar pre paid.
Dan was namelijk je abonnement vanzelf over gegaan in pre paid over een maand.
Verder loopt een abonnement niet vanzelf af je kan deze twee maanden voor afloop opzeggen daarna kan je per maand opzeggen.
Nu heb je zowiezo dus nog 1 maand opzeg termijn van je lopende abonnement dus dat nieuwe pre paid nummer daar zit je abonnement nog niet op.

Heb je je abonnement al opgezegd of nog niet?
En heb je met je pre paid nummer een aanvraag voor nummer behoud gedaan?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Je heb nu voor een iets wat lastigere weg gekozen want ipv zelf een pre paid sim kaart aan te vragen had je je abonnement om kunnen laten zetten naar pre paid.
Dan was namelijk je abonnement vanzelf over gegaan in pre paid over een maand.
Verder loopt een abonnement niet vanzelf af je kan deze twee maanden voor afloop opzeggen daarna kan je per maand opzeggen.
Nu heb je zowiezo dus nog 1 maand opzeg termijn van je lopende abonnement dus dat nieuwe pre paid nummer daar zit je abonnement nog niet op.

Heb je je abonnement al opgezegd of nog niet?
En heb je met je pre paid nummer een aanvraag voor nummer behoud gedaan?
Ik ben vanmiddag even langs een t-mobilewinkel gegaan en daar bleek inderdaad ook dat ik iets te snel wilde. Het is nu opgelost. Dank voor je antwoord!
Reputatie 5
Super om te lezen dat het nu is opgelost hckl! 🙂 Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.