Nummerbehoud abonnee naar PrePaid

• 4 september 2009
  • 52 reacties
  • 2665 Bekeken

Reputatie 4
Is het mogelijk om aan het eind van een contract een contract om te zetten naar prepaid met behoud van het nummer dat behoort bij het contract?
Enne hoe kan je dat het beste doen?

This topic has been closed for comments

52 reacties

Reputatie 3
Dat kan door T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111) te bellen en aan te geven dat je jouw abonnement wilt aanpassen naar een PrePaid. Deze omzetting wordt gezien als een opzegging, dus er wordt een maand opzegtermijn gerekend.
Reputatie 4
@marco
Heb mijn abo nu al opgezegd bij jullie KS.
Loopt af op 18 feb 2010,maar wil niet weg bij jullie!
Dus moet het omgezet worden naar prepaid!
Meestal gaat er van alles mis bij mij (murphy`s law),dus laat het goed gaan nu!
Reputatie 3
Dit hoeft zeker niet mis te gaan. Het veranderen van een opzegging in een overstap naar PrePaid is een kleine moeite. Als nu al de opzegging gepland staat voor 18 februari 2010, dan kan je abonnement op deze datum een PrePaid-aansluiting worden.
Reputatie 2
En als je dan nog wat beltegoed hebt staan op je Flex abonnement? Dat gaat dan neem ik aan ook over?
Reputatie 2
@Flep9
Je Flex tegoed blijft staan zolang je een Flex abonnement hebt. Als je overstapt naar een ander tariefplan, je abonnement opzegt of overstapt naar PrePaid dan vervalt je Flex tegoed.
Reputatie 2
Is het mogelijjk om van abonnement te switchen naar prepaid? Mijn abonnement is bijna verlopen en ik wil het dan switchen naar een prepaid.
Reputatie 2
Ja hoor heb ik ook gedaan gaat prima maar je moet wel twee maanden voor je abonnement afloopt al aangeven .
Groetjes
Reputatie 2
En als je abonnement al is afgelopen kan het dan ook nog en kun je dan je eigen nummer behouden
Reputatie 6
Jazeker....
Je hebt dan alleen
@Minya, dat kan inderdaad, maar je hebt inderdaad een maand opzegtermijn en je kunt alleen overstappen naar PrePaid als je contractperiode voorbij is.
Reputatie 2
Hallo Mensen,

Ik heb een flex15 abbonement van 2 jaar,ik bel niet veel en sms ook niet veel ,ik hou elke maand geld over,6juli eindigt mijn contract,wat gebeurt er dan met mijn belstatus?hoe gaat dat in zijn werk?

bedankt
Groeten Michel
Reputatie 3
Gewoon bellen met TM 0800 8104
verlengen met een
FLEX 15 met evt toestel voor 15 euro per maand
2 jaar 6700 zwart of chroom, of Samsung qwerty
of
FLEX15 Sim Only voor 7,50- geen toestel

tegoed blijft bewaard en kan gewoon gebruikt worden voor
Bellen, smsen, binnenland buitenland , diensten mms ect ect ..

Dus kan je gewoon verlengen/vernieuwen
tevens krijg je ook meer minuten
net de FLEX 15, nu krijg je 63 eenheden
met de Nieuwe Flex15 krijg je er 75

SUCCES
Reputatie 2
Hallo,

Mischien dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb,ik wil graag overgaan op prepaid,ben ik dan wel mijn belstatus kwijt?ik blijf wel gewoon bij t-mobile.

Groeten Michel
Reputatie 7
Hallo,

Mischien dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb,ik wil graag overgaan op prepaid,ben ik dan wel mijn belstatus kwijt?ik blijf wel gewoon bij t-mobile.

Groeten Michel

Wat bedoel je met je belstatus? je beltegoed? Die ben je kwijt als je naar prepaid over stapt. En je zal weer een nieuwe account moeten aanmaken, want die vervalt dan ook, denk ik. Misschien toch idd beter voor je om flex 15 s.o. te nemen? Ik weet niet hoeveel tegoed je hebt, maar als je honderden euro's weggooid, is ook zonde.
Als je toch prepaid wil hebben, kun je het beste de klantenservice bellen, of een brief naar t-mobile sturen met de boodschap dat je je abonnement naar prepaid wil overzetten. Met al je gegevens in deze brief.
Als je niets doet, blijft je abonnement gewoon telkens met 1 maand doorlopen.
Reputatie 2
hallo michiel,
waarschijnlijk gaat je beltegoed verloren. je kunt dit wel uit laten cashen op bijv www.thoorn.nl. deze gebruik ik altijd.

groeten Robin
Reputatie 7
hallo michiel,
waarschijnlijk gaat je beltegoed verloren. je kunt dit wel uit laten cashen op bijv www.thoorn.nl. deze gebruik ik altijd.

groeten Robin

Hoe bedoel je, zetten hun je beltegoed om in cash?En in welke verhouding? Is dit een betrouwbare internetsite?
@robin04 en @eviltwin69, de discussie over het cashen van je beltegoed mogen jullie verder ergens anders voeren. Het is niet de bedoeling om dit via het T-Mobile Foum te doen.

@eviltwin69, je opgespaarde Flex-tegoed vervalt als je je abonnement be
Reputatie 7
@Anne Marie,
Dit begrijp ik, maar ik vindt dit een raar systeem. Ik wil mijn flex trouwens niet opzeggen, de opmerkingen was gericht op Michel1984.
Reputatie 2
@Minya, dat kan inderdaad, maar je hebt inderdaad een maand opzegtermijn en je kunt alleen overstappen naar PrePaid als je contractperiode voorbij is.

Dus maand voordat mijn abonnement is verlopen, moet ik even klantenservice bellen om te vertellen dat ik graag mijn abo in prepaid wil omzetten? Kan ik dan zelfde simkaart houden?
Reputatie 7
@ Minya,
Je kunt idd de ks bellen, of een brief sturen om je abonnement om te zetten naar prepaid. Dit kun je trouwens ook eerder doen dan 1 maand voor het einde van je contracts-periode. Dan is hier meer tijd voor. En je zal ook gewoon je sim behouden. Dit zal de ks je dan ook wel uitleggen.
Reputatie 2
Okay dankjewel!
Reputatie 2
Hallo, ik heb eind vorig jaar een abonnement afgesloten, maar wist toen nog niet dat ik per april in het buitenland zou wonen. nu loopt dat abonnement nog tot Dec 2011.

ik wil het huidige nummer omzetten naar een prepaid vorm, en een ander nummer aan mijn abonnement, zodat ik dat van de hand kan doen. maar ik moet mijn eigen nummer wel behouden op een of andere manier, Kan dat en wie weet wat dat kost?

Bedankt voor de hulp!
Reputatie 2
Hallo,
Ik Heb In Het Verleden Dit Ook Gedaan, Kweet Niet Of Dat Nog Steeds Mogelijk Is..
Ik Heb Toen Indd Een Prepaid Krt Gehaald En Met 'nummerbehoud' En Dat Kon Toen Wel, Maar Omdat Je Aan Het Abonnement Vast Zit En Ik Toen Ook Een Nieuwe Telefoon Bij Had Aangevraagd Had Ik Een Andere Nummer Ervoor Aangevraagd Omdat Ik Anders De Telefoon Moest 'afbetalen'
Nou Khoop Voor Je Dat Deze Mogelykheid Nog Er Is...
Successs
Reputatie 2
Is het mogelijk een t-mobile abonament naar prepaid over te zetten ? Bij Telfort was dat mogelijk jaren geleden!
Reputatie 2
Ik heb een flex 15 Sim Only abonnement, dit is volgens mij het kleinste/voordeligste abonnement wat er is. Toch hou ik elke maand veel beltegoed over, omdat ik gewoon te weinig bel of sms.
Nu wil ik volgend jaar wel overstappen naar prepaid, maar kan ik dan mijn beltegoed meenemen? Als het niet zo is, zou ik dat wel heel klantonvriendelijk vinden. Dan ben ik dus mijn opgespaarde bedrag van over de 200 euro kwijt.
Benieuwd!