Nummerbehoud abonnement (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

112 reacties

Reputatie 6
@blitskikker
Ik heb zojuist een nieuw verzoek gedaan. Binnen 2 werkdagen ontvangen we een reactie van je huidige aanbieder. Ik houd je op de hoogte.
Reputatie 6
@blitskikker
Het nieuwe verzoek is zojuist goedgekeurd voor 14 juni.
Reputatie 2
Ik heb het gezien! Vriendelijk bedankt voor de moeite :)

gr. blitskikker1
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb zojuist mijn flex15 abonnement verlengt maar... het flex15 abonnement was niet meer in de keuzemogelijkheid. Ik heb dus een sim-only abonnement genomen (dit kwam er het dichtst bij). Ik wil mijn nummer behouden maar het is mij niet duidelijk of ik dat opnieuw moet aanvragen ofdat het automatisch blijft bestaan. Zo niet... hoe vraag ik nummerbehoud aan? Ik woon in Denemarken dus ik heb geen hotspot in de buurt en een telefoontje naar T-Mobile gaat een beetje te veel kosten.
Reputatie 6
@toondezwart
Ik zie dat je contractsvernieuwing ingaat per 6 april. Bij een contractsvernieuwing hoef je geen nummerbehoud aan te vragen, omdat je gewoon dezelfde simkaart blijft gebruiken.

Houdt er rekening mee dat bij je nieuwe Relax abonnement de kosten die je in het buitenland maakt niet uit je bundel gaan, maar apart in rekening worden gebracht.
Reputatie 2
Ik heb een tijd geleden mijn nieuwe telefoon binnengekregen, met nieuwe simkaart.
Wanneer word mijn nummer dat ik nu nog heb overgezet naar deze simkaart?
Reputatie 5
@snakeface
Ik zie dat je de nieuwe simkaart hebt ontvangen. Deze heb je ontvangen bij een aanvraag van een nieuw contract. Hierbij staat geen aanvraag van nummerbehoud. Ik kan het nummer voor je omzetten op je nieuwe simkaart, hiermee wordt gelijk je huidige contract gedeactiveerd. Dit kan met 1 maand opzegtermijn. Kun je mij in een privébericht je nieuwe simkaartnummer en telefoonnummer doorgeven wanneer je hiervan gebruik wilt maken?
Reputatie 2
Hallo,
Ik stap 6 mei over naar Ben voor een Sim Only abbonement. Van Ben heb ik te horen gekregen dat nummerbehoud aanvragen bij T-Mobile is gelukt en dat mijn nummer 6 mei overgaat. Van T-Mobile heb ik echter niks gehoord, niet dat mijn abbonement dan stopt oid. Ik vroeg mij af of in jullie systeem hetzelfde staat voordat ik opeens dubbele kosten heb?
Groeten,
Florine
Reputatie 3
Per 15 maart heb ik mijn contract (Relax 110 sim only) voor een jaar verlengd.

Afgelopen week heb ik echter van mijn baas een Iphone met abbo ontvangen en mag deze ook privé gebruiken.

Beide abonnementen lopen bij T-mobile.

is het op 1 of andere manier mogelijk om de 2 abbo's samen te voegen, het liefst natuurlijk met nummerbehoud van mijn privénummer dat ik al jaren in gebruik heb.

Vast dank voor de reactie.
Reputatie 6
hoe wil je twee abbos samen voegen lopen ze gelijk in contract is er een abbo met toestel er bij en een niet heb je baas een zakelijk en jij prive je begrijp dat dat niet kan
Reputatie 5
@Florine86
Bij T-mobile is de aanvraag van nummerbehoud bekend en staat gepland op 6 mei. In de loop van de dag zal je nummer aan het simkaartje van T-mobile gekoppeld worden

@scar
Het is helaas niet mogelijk om 2 abonnementen samen te voegen. Je huidige nummer kan pas op einddatum van je Relax 110 Sim Only contract gekoppeld worden aan een ander contract.
Reputatie 3
@arie61 ik heb inderdaad 2 contracten bij T-mobile lopen, 1 privé die ik net een maand geleden verlengd heb en 1 zakelijk.Het was trouwens even puzzelen op jouw zin, wat leestekens (je weet wel, punten en comma's) kunnen geen kwaad.

Het had toch gekund dat T-mobile had gezegd dat het ene abbo verhoogd kon worden met het maandbedrag van het andere abbo dat danopgeheven wordt, wordt t-mobile dus niet slechter van.. wie niet vraagt, die niet wint.....

Maar EsthervD zegt dat dat niet kan, dan ga ik gewoon met mijn privé-abbo de lange telefoongesprekken doen en zeg ik deze over een aantal maanden op ;)

Ook geen man overboord.

dank voor de reacties..